Mer vanesak for hva jeg pleier å si [emoji57]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg kan ikke fordra havregrøt , kengubarnet spiser ikke noe grøtUngene elsker det, særlig eldste så han spiser det ofte. Flere ganger i uka normalt sett
Definitivt mye vanesak ja. For meg ogMer vanesak for hva jeg pleier å si [emoji57]
Tror det har noe med at den grøten serverer man faktisk til middag.Jeg kaller risengrynsgrøt for grøt. Hadde aldri falt meg inn å kalle det vanlig grøt eller original grøt, det er det jo liksom ikke. Det er ikke noe som helt som tilsier at den er original? Men grøt, ja. Det er grøt. Skal jeg spesifisere hvilken, så risengrynsgrøt. Original sier meg ikke noe som helst i den retning.
Jeg er heller ikke noen fan av havregrøt og spiser det ikkeJeg kan ikke fordra havregrøt , kengubarnet spiser ikke noe grøt
Rømmegrøt også som middag. Og vel med lenger røtter i norsk historikk for derved fort det jeg tenker på som mer original grøt. Når jeg prøve tolke original kom jeg til rømme eller semulegrynsgrøtTror det har noe med at den grøten serverer man faktisk til middag.
Annen type grøt (i hvertfall i min oppvekst og omgangskrets) serveres kun til frokost eller kvelds
Vi har det til lunsj på jobb hver fredag, ungene elsker det, jeg står ovdrJeg er heller ikke noen fan av havregrøt og spiser det ikke
Bra att det ikke gjorde det da [emoji57]Nope
Jeg har ikke noe forhold til rømmegrøt.Rømmegrøt også som middag. Og vel med lenger røtter i norsk historikk for derved fort det jeg tenker på som mer original grøt. Når jeg prøve tolke original kom jeg til rømme eller semulegrynsgrøt
Ungene mine har også fått det en del i bhg, forrige bhg serverte det tidvis som frokost (det var fullpensjon så de serverte frokost også) det er vel der de fikk smaken på detVi har det til lunsj på jobb hver fredag, ungene elsker det, jeg står ovdr
Jeg liker ikke rømmegrøt, men mange elder synes det er grøt. Tradisjon.Jeg har ikke noe forhold til rømmegrøt.
Semulegrøt får meg bare til å tenke på sykehuset
JuppBra att det ikke gjorde det da [emoji57]
Semulegrøt er godtJeg har ikke noe forhold til rømmegrøt.
Semulegrøt får meg bare til å tenke på sykehuset
Sa ikke at det ikke er godt.Semulegrøt er godt
Å jeg sa set var godtSa ikke at det ikke er godt.
Sa bare jeg forbant det med sykehus...
Det var en sykepleier som pleide å lage til oss dersom hun hadde vakt på lørdagerÅ jeg sa set var godt![]()
Tusen takk kjære degGratulerer som gravid[emoji16]
Syns det fremdeles er litt varmt, men når blir jeg mer og mer følsom for varmen ettersom jo mer trøtt jeg er.
Er 27-28 grader her nå.
Her om dagen ble det meldt masse regne lørdag-mandag, nå sier meldingen litt på søndag.
Håper det blir mye
Det er god, men kjenner det ikke er lunket heller [emoji28] her blåser det litt, men er fortsatt ikle lunket
Ja [emoji4] Hatt en fin dag du da ? [emoji4]Vi var ute på trilletur i dag. Det hadde ikke gått uten vinden ^^
Hatt en fin dag?