Skravletråd Juli

Skal trene litt til video for første gang på flere uker. Etter at vi ommøblerte har det ikke vært plass til aerobic siden jeg da dæljer inn i lampa (lavt under taket, lampa er i hodehøyde). I kveld blir det å ta oppvarmingsdelen, og så gå rett på styrketrening. Det bør gå.
Flinka ! [emoji4] Sikkert godt når du er i gang igjen

Jeg og minsta har gått tur i dag med hunden. En solid runde på rundt en time [emoji4] Bedre enn ingenting tenker jeg [emoji4]

Ekstra kjekt da. Finner dere på noe sammen etterpå? God mat og drikke, overnatting? Sånt noe? [emoji4]
Leier hytte
Kommer fredag, god mat og drikke.
Går lørdag, god mat og drikke på kvelden
Drar søndag.

Håper bare jeg klarer å komme meg litt tidligere opp i år.
Sist landet jeg på Gardermoen rundt kl 19, og derfra er det 2 timer å kjøre.

Leier hytte
Kommer fredag, god mat og drikke.
Går lørdag, god mat og drikke på kvelden
Drar søndag.

Håper bare jeg klarer å komme meg litt tidligere opp i år.
Sist landet jeg på Gardermoen rundt kl 19, og derfra er det 2 timer å kjøre.
Høres ut som en veldig kjekk og minnerik helg hvertfall [emoji169][emoji295]️

god Kveld :) for en herlig dag. Snart bursdag . Folk spør om ønsker. Hmm

Tok ett flott bilde av valpen i dag. Vet det blir litt sånn fra meg. Men mer anonymt enn unga liksom [emoji39]
f6b563b72b9cb016697cb7af54fc00cd.jpg

Nei. Ikke landet i sofaen.

Ved spisebordet. Det jeg skulle rydde
Tatt i etapper. Med boka med habit-tracker for disse rutinene foran meg. Fylt ut noen. Slett ikke alle. Sliter litt med å orke. Vet det er dumt.

Kom du i gang?[emoji85]

Av og til (eventuelt ofte) så får mannen min meg til å nærmest rive ut alt håret mitt i frustrasjon. I alle fall får jeg lyrt til det. Jeg gjør det ikke, det hadde jo vært vondt. Jeg og ungene har vært bortreist i nesten en uke, og mannen har styr her hjemme. I dag hadde jeg en hel haug med klær som skulle vaskes, og jeg tok da selvfølgelig en titt i skittentøyskurven på badet. Der fant jeg en pose med 3 våte håndklær, som alle luktet råttent. Glad for at de var i en pose! Jeg fant også en pose med klær som lillemor hadde på seg i barnehagen. Hun har ikke vært der siden fredag 13.juli...... De var også våte.....
Jadda. Jeg kastet dem inn i vaskemaskinen nå, føler at jeg må prøve å vaske dem i det minste. Det var faktisk ikke noen flekker eller noe på noen av tingene, så jeg kan jo være heldig.

Æsj, så kjedelig[emoji13] slikt skjer ofte hos oss også....mannen ser ikke slikt, og glemmer fort![emoji848][emoji15]

Back
Topp