Det blir 3. året på radSprekt !
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det blir 3. året på radSprekt !
Flinka ! [emoji4] Sikkert godt når du er i gang igjenSkal trene litt til video for første gang på flere uker. Etter at vi ommøblerte har det ikke vært plass til aerobic siden jeg da dæljer inn i lampa (lavt under taket, lampa er i hodehøyde). I kveld blir det å ta oppvarmingsdelen, og så gå rett på styrketrening. Det bør gå.
Kjekt å ha det som en tradisjon da [emoji4]Det blir 3. året på rad![]()
Veldig gøy da.Kjekt å ha det som en tradisjon da [emoji4]
Ekstra kjekt da. Finner dere på noe sammen etterpå? God mat og drikke, overnatting? Sånt noe? [emoji4]Veldig gøy da.
Skal gå med samme gjengen som i fjor og den var helt fantastisk![]()
Leier hytteEkstra kjekt da. Finner dere på noe sammen etterpå? God mat og drikke, overnatting? Sånt noe? [emoji4]
Høres ut som en veldig kjekk og minnerik helg hvertfall [emoji169][emoji295]️Leier hytte
Kommer fredag, god mat og drikke.
Går lørdag, god mat og drikke på kvelden
Drar søndag.
Håper bare jeg klarer å komme meg litt tidligere opp i år.
Sist landet jeg på Gardermoen rundt kl 19, og derfra er det 2 timer å kjøre.
Det er det, anbefales på det sterkesteHøres ut som en veldig kjekk og minnerik helg hvertfall [emoji169][emoji295]️
Du som har bursdag?god Kveldfor en herlig dag. Snart bursdag . Folk spør om ønsker. Hmm
Jepp stemmerDu som har bursdag?
Gjerne en vakker gang i fremtiden når helsa er bedre [emoji4] Må først få en bedre en helse gitt. Jobber med det da. Ting tar tid [emoji37]Det er det, anbefales på det sterkeste![]()
Føler meg ikke klar til å dra tilbake på jobb i morgen![]()
Vondt i magen
Føler meg så alene med denne overspisingen, og lurer på om jeg skal ta kontakt med frisklivssentralen etter at fellesferien er over.
Desverre akkurat like mye jordslag på kjolen fortsatt.
Nei. Ikke landet i sofaen.
Ved spisebordet. Det jeg skulle rydde
Tatt i etapper. Med boka med habit-tracker for disse rutinene foran meg. Fylt ut noen. Slett ikke alle. Sliter litt med å orke. Vet det er dumt.
Ah lenge ti?Jepp stemmer
Av og til (eventuelt ofte) så får mannen min meg til å nærmest rive ut alt håret mitt i frustrasjon. I alle fall får jeg lyrt til det. Jeg gjør det ikke, det hadde jo vært vondt. Jeg og ungene har vært bortreist i nesten en uke, og mannen har styr her hjemme. I dag hadde jeg en hel haug med klær som skulle vaskes, og jeg tok da selvfølgelig en titt i skittentøyskurven på badet. Der fant jeg en pose med 3 våte håndklær, som alle luktet råttent. Glad for at de var i en pose! Jeg fant også en pose med klær som lillemor hadde på seg i barnehagen. Hun har ikke vært der siden fredag 13.juli...... De var også våte.....
Jadda. Jeg kastet dem inn i vaskemaskinen nå, føler at jeg må prøve å vaske dem i det minste. Det var faktisk ikke noen flekker eller noe på noen av tingene, så jeg kan jo være heldig.
28 juliAh lenge ti?