Skravletråd Juli

Må lære meg å sitte på fingrene mine!

Var så deilig og fredelig når unga sov hos svigermor. Nå er minstemor trøtt og grinete og føles som hu er djevelen selv. Takk lille frøken gledesspreder. Kjenner migrenen sprer seg idet du hyler på trass og jævelskap [emoji849]

Aller helst vil jeg hyle på trass og jævelskap tilbake. Men tvilsomt at det hjelper for verken meg eller hun. Hu er vel bare overtrøtt og fått viljen altfor mye der oppe hos kjære farmoren så...

Var så deilig og fredelig når unga sov hos svigermor. Nå er minstemor trøtt og grinete og føles som hu er djevelen selv. Takk lille frøken gledesspreder. Kjenner migrenen sprer seg idet du hyler på trass og jævelskap [emoji849]

Aller helst vil jeg hyle på trass og jævelskap tilbake. Men tvilsomt at det hjelper for verken meg eller hun. Hu er vel bare overtrøtt og fått viljen altfor mye der oppe hos kjære farmoren så...
Trolig hjelper det nok ikke for noen av der nei.

Håper hun sovner. Og sover godt. Og det burde helst du også

Lurt ja.

Så kunne jeg heller gjort det jeg skulle
Men jeg.... Jeg kan ikke å sitte på fingrene mine.

Stengt tatt har jeg nemlig ikke argumentet i ene eller andre retningen heller. Men tolkes nok litt annerledes [emoji5]

Vondt i magen :(
Føler meg så alene med denne overspisingen, og lurer på om jeg skal ta kontakt med frisklivssentralen etter at fellesferien er over.

Trolig hjelper det nok ikke for noen av der nei.

Håper hun sovner. Og sover godt. Og det burde helst du også
Forhåpentligvis ja. Snart legge oss. Alle sammen. Jeg slenger meg i seng likesågodt når de legger seg gitt i dag kjenner jeg med dette hodet [emoji849]

Vondt i magen :(
Føler meg så alene med denne overspisingen, og lurer på om jeg skal ta kontakt med frisklivssentralen etter at fellesferien er over.
Stor klem [emoji169] Jeg må ha en stor skjerpings selv.... Du er ikke alene. Føler meg så skuffa over meg selv [emoji17]

Desverre akkurat like mye jordslag på kjolen fortsatt.

Back
Topp