Hjemmekino med popcorn?[emoji16] invitere noen på besøk?
Det kan vi jo gjøre, tror ikke det er meldt sånn storveis vær kommende uke
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hjemmekino med popcorn?[emoji16] invitere noen på besøk?
Hvorfor det?Må lære meg å sitte på fingrene mine!
Ha ha ja noen ganger er det lurtMå lære meg å sitte på fingrene mine!
Når noen blir fornærmet på andres vegne havner jeg bare i rot når jeg får det for meg å forsvare dem som... Ja. Rot.Hvorfor det?
Lurt ja.Ha ha ja noen ganger er det lurt
Jeg sitter på mine nå , litt lei sv kverulering fra sammebrukee
Trolig hjelper det nok ikke for noen av der nei.Var så deilig og fredelig når unga sov hos svigermor. Nå er minstemor trøtt og grinete og føles som hu er djevelen selv. Takk lille frøken gledesspreder. Kjenner migrenen sprer seg idet du hyler på trass og jævelskap [emoji849]
Aller helst vil jeg hyle på trass og jævelskap tilbake. Men tvilsomt at det hjelper for verken meg eller hun. Hu er vel bare overtrøtt og fått viljen altfor mye der oppe hos kjære farmoren så...
Men jeg.... Jeg kan ikke å sitte på fingrene mine.Lurt ja.
Så kunne jeg heller gjort det jeg skulle
Må bare det innimellomLurt ja.
Så kunne jeg heller gjort det jeg skulle
Aha..Når noen blir fornærmet på andres vegne havner jeg bare i rot når jeg får det for meg å forsvare dem som... Ja. Rot.
(hull i ørene på småbarn blir alltid rot, i Syden ikke bedre)
Sliter med å forstå hvorfoe jeg åpnet den...Aha..
Den tråden har jeg ikke giddet å svare på engang
Ikke jeg heller. Ikke i det hele tatt.Føler meg ikke klar til å dra tilbake på jobb i morgen![]()
Det gjør jegFøler meg ikke klar til å dra tilbake på jobb i morgen![]()
Forhåpentligvis ja. Snart legge oss. Alle sammen. Jeg slenger meg i seng likesågodt når de legger seg gitt i dag kjenner jeg med dette hodet [emoji849]Trolig hjelper det nok ikke for noen av der nei.
Håper hun sovner. Og sover godt. Og det burde helst du også
Stor klem [emoji169] Jeg må ha en stor skjerpings selv.... Du er ikke alene. Føler meg så skuffa over meg selv [emoji17]Vondt i magen
Føler meg så alene med denne overspisingen, og lurer på om jeg skal ta kontakt med frisklivssentralen etter at fellesferien er over.
Gjør det du om du tror det hjelperVondt i magen
Føler meg så alene med denne overspisingen, og lurer på om jeg skal ta kontakt med frisklivssentralen etter at fellesferien er over.