Gjør det du om du tror det hjelper
Har faktisk henvisning dit selv
Jeg vet ikke, men noe må jeg gjøre.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gjør det du om du tror det hjelper
Har faktisk henvisning dit selv
Stor klem [emoji169] Jeg må ha en stor skjerpings selv.... Du er ikke alene. Føler meg så skuffa over meg selv [emoji17]
Det er ikke lettJeg vet ikke, men noe må jeg gjøre.
Sovna ikke.
Fått unger i seng.
Fått kjolen med jordslag i maskina etter et døgn i eddikvann
Mannen er på fotballtrening.
Jeg skal liksom rydde bordet. Kjøklenvasken og komfyren, altså vaske opp litt.
Jeg bare.... Kommer ikke igang
Stavnger områdetdda ?
Vært nydelig
Det er det menikke så rart i grunn
Må lære meg å sitte på fingrene mine!
Nei. Ikke landet i sofaen.Rompa klistret i sofaen?[emoji23]
Det er detNei, er vel helt naturlig[emoji4]
Tja, jeg har en del års erfaring med å fysisk sitte på fingrene mine, særlig i bil på vinteren etc.Hørtes ikke behagelig ut[emoji28]
HeldigAv og til (eventuelt ofte) så får mannen min meg til å nærmest rive ut alt håret mitt i frustrasjon. I alle fall får jeg lyrt til det. Jeg gjør det ikke, det hadde jo vært vondt. Jeg og ungene har vært bortreist i nesten en uke, og mannen har styr her hjemme. I dag hadde jeg en hel haug med klær som skulle vaskes, og jeg tok da selvfølgelig en titt i skittentøyskurven på badet. Der fant jeg en pose med 3 våte håndklær, som alle luktet råttent. Glad for at de var i en pose! Jeg fant også en pose med klær som lillemor hadde på seg i barnehagen. Hun har ikke vært der siden fredag 13.juli...... De var også våte.....
Jadda. Jeg kastet dem inn i vaskemaskinen nå, føler at jeg må prøve å vaske dem i det minste. Det var faktisk ikke noen flekker eller noe på noen av tingene, så jeg kan jo være heldig.
Heldig
Jeg sliter jo med å redde jentungens favorittkjole etter svigermors irriterende praksis med våte kluter i skittentøyet.
Og får det ikke bort
Neste forsøk blir klor. Den er uansett hvit

God morgen, Tamara.Gooooood moooorgen!