Noen fra Østfold?

Solomor2020

Forelsket i forumet
Septemberlykke 2021
Er det noen fra Østfold her? Vært koselig å bli «kjent» med noen i samme situasjon i nærheten[emoji4]
 
Jeg er fra flotte østfold :)
 
Jeg er fra Fredrikstad:) prøvd siden januar , hatt to kjemiske og en sa, pluss hvilemnd etter så så ikke så lenge egentlig;) allikevel uvant å være prøvde da de to første satt på første forsøk ;) du da?
 
Jeg er faktisk i en litt utradisjonell situasjon. Er alene, altså singel,så jeg skal reise til Danmark[emoji4] Reiser for første gang denne mnd[emoji4]
 
Har dere prøvd lenge? Jeg er fra Halden forresten?
3år til høsten.
2 senaborter (uke 15 og 19)
En sa i uke 6

Vi er vel også i en litt spesiell situasjon.
Jeg har translokasjoner, så vi må gentetisk teste embryoer før innsett.
Det gjøres ikke i Norge, så må til Stockholm eller Brüssel.
Ser for oss et års tid til før innsett, men da kommer forhåpentligvis mirakelbabyen vår [emoji173]
 
3år til høsten.
2 senaborter (uke 15 og 19)
En sa i uke 6

Vi er vel også i en litt spesiell situasjon.
Jeg har translokasjoner, så vi må gentetisk teste embryoer før innsett.
Det gjøres ikke i Norge, så må til Stockholm eller Brüssel.
Ser for oss et års tid til før innsett, men da kommer forhåpentligvis mirakelbabyen vår [emoji173]

Uff, så utrolig trist å høre[emoji17] Hvordan fant dere ut det? Håper dere lykkes, og får et lite kjærlighetsbarn[emoji173]️
 
Uff, så utrolig trist å høre[emoji17] Hvordan fant dere ut det? Håper dere lykkes, og får et lite kjærlighetsbarn[emoji173]️
Mistanke om kromosomavvik da vi mistet frøkna i 2017 (sykehuset rotet bort morkakeprøven, så fikk aldri noe helt garantert svar).
Etter noe sånt får man alltid tilbud om fosterdiagnostikk ved ny graviditet.
Samtidig tok vi blodprøver av oss og fant ut at jeg har et kromosomavvik som kan arves på to veldig gale måter.
Frøkna vår hadde med stor sannsynlig for lite av kromosom 16, mens minste som vi mistet i juni hadde alt for mye.

Vi håper veldig på at dette skal gå bra [emoji173]
Har fått tilbakemeldinger fra helsepersonell at det er ganske utrolig at begge våre små ble så "store", med så store avvik ender det som oftest i SA.

Og blir det ikke biologiske barn er vi veldig klare for å bli fosterforeldre [emoji4], men litt vil vi prøve [emoji106]
 
Mistanke om kromosomavvik da vi mistet frøkna i 2017 (sykehuset rotet bort morkakeprøven, så fikk aldri noe helt garantert svar).
Etter noe sånt får man alltid tilbud om fosterdiagnostikk ved ny graviditet.
Samtidig tok vi blodprøver av oss og fant ut at jeg har et kromosomavvik som kan arves på to veldig gale måter.
Frøkna vår hadde med stor sannsynlig for lite av kromosom 16, mens minste som vi mistet i juni hadde alt for mye.

Vi håper veldig på at dette skal gå bra [emoji173]
Har fått tilbakemeldinger fra helsepersonell at det er ganske utrolig at begge våre små ble så "store", med så store avvik ender det som oftest i SA.

Og blir det ikke biologiske barn er vi veldig klare for å bli fosterforeldre [emoji4], men litt vil vi prøve [emoji106]

Jeg håper virkelig at dere kommer til å oppleve å få deres egen lille spire engang! Ellers så synes jeg det er fantastisk at dere vil bli fosterforeldre hvis det ikke skjer, er så mange barn i Norge som trenger trygge, kjærlige og omsorgsfulle hjem[emoji4]
 
Jeg er faktisk i en litt utradisjonell situasjon. Er alene, altså singel,så jeg skal reise til Danmark[emoji4] Reiser for første gang denne mnd[emoji4]
Ååå så spennende ! Tøft gjort av deg ! Masse masse lykke til :Heartbigred:)
 
3år til høsten.
2 senaborter (uke 15 og 19)
En sa i uke 6

Vi er vel også i en litt spesiell situasjon.
Jeg har translokasjoner, så vi må gentetisk teste embryoer før innsett.
Det gjøres ikke i Norge, så må til Stockholm eller Brüssel.
Ser for oss et års tid til før innsett, men da kommer forhåpentligvis mirakelbabyen vår [emoji173]
Uff , for noen påkjenninger det må ha vært og sikkert fortsatt er krysser fingre og tær for at mirakelbabyen kommer så fort som mulig
 
Back
Topp