Noen fra Østfold?

Veeel.. fortsatt ikke skjedd noe da..
La inn neste dose og kjente at tablettene så vidt har løst seg opp ‍♀️♀️

Snart gått 2timer siden jeg satte i dose to, over et døgn siden jeg satte første..
Kan se ut som dette ikke funker og da risikerer jeg spotting frem til neste mens [emoji58]
Da må jeg ringe sykehuset og høre om svømming med menskopp er innafor, for jeg må i gang med trening [emoji85]

Veldig hyggelig med besøk [emoji173]
Utrolig glad for at det ikke plutselig har satt i gang med smerter i løpet av dagen også da [emoji85]

Nei så kjipt ja gjør det, kjiptna bli hindret fra alt pga noe som egentlig ikke skulle vært engang!.. at det skal være så vanskelig å bare kvitte seg med det som er igjen da ! Men som du sier, litt greit å slippe å vri seg i smerter når man har fått så fint besøk ❤ håper det ordner seg selv relativt smertefritt så du slipper denne blødningen/spottingen noe mer ! Krysser fingre
 
Nei så kjipt ja gjør det, kjiptna bli hindret fra alt pga noe som egentlig ikke skulle vært engang!.. at det skal være så vanskelig å bare kvitte seg med det som er igjen da ! Men som du sier, litt greit å slippe å vri seg i smerter når man har fått så fint besøk [emoji173] håper det ordner seg selv relativt smertefritt så du slipper denne blødningen/spottingen noe mer ! Krysser fingre
Ja, og jeg skal starte på poledancing om noen uker [emoji85]
Er glad jeg bruker menskopp da altså [emoji23]

Må ned en god del kg før vi får innsett (ikke vært til forsamtale enda en gang, men forbereder oss) og vil helst kunne bruke både trening og kosthold så jeg faktisk får litt resultater [emoji16]
 
Æææh, så gøy [emoji16][emoji16]
Vi har en løs avtale i sommer, så hen blir så lenge hen, vi og foreldre vil, inntil neste fredag [emoji7]

Jada, veldig gøy og veldig nervepirrende[emoji51] Herregegud, en blir jo koko i huet av det her, ble insaminert i går, og går i dag og tror at alt som skjer i kroppen er symptomer[emoji28] Bare det å måtte gå på do er et symptom[emoji23] Håper det går bedre med deg og blødningen, og at dere har koset dere i helga med fosterbarnet[emoji4]
 
Så spennende:) vært hyttetur uten nett her så vanskelig og holde seg oppdatert men dette var stas :) spennende dager fremover nå da! Krysser fingrene for deg [emoji2]

Veldig spennende ja[emoji2] Takk for det, jo flere som krysser fingrer og tær jo større sjanse er det for vi håpe[emoji28]
 
Ja, og jeg skal starte på poledancing om noen uker [emoji85]
Er glad jeg bruker menskopp da altså [emoji23]

Må ned en god del kg før vi får innsett (ikke vært til forsamtale enda en gang, men forbereder oss) og vil helst kunne bruke både trening og kosthold så jeg faktisk får litt resultater [emoji16]
Ååå.. poledancing høres så moro ut ! Skulle virkelig kommet i gang med noe jeg også, har nok av kg jeg skulle mistet [emoji12] høres kjekt ut med menskopp da ;)

Godt å komme igang , og øke det som er av sjanser [emoji6]
 
Ååå.. poledancing høres så moro ut ! Skulle virkelig kommet i gang med noe jeg også, har nok av kg jeg skulle mistet [emoji12] høres kjekt ut med menskopp da ;)

Godt å komme igang , og øke det som er av sjanser [emoji6]
Jeg gruer meg noe helt sinnsykt, samtidig som det er litt spennende [emoji16]

Det var poledancing eller klatring, endte opp med pole denne gangen [emoji14]
Er et 8ukers kurs, så får vi se etter det [emoji4]

Jeg har ikke bare "noen" [emoji85]
Vet ikke hvordan de er med PGD og BMI, men skal jeg følge de vanlige IVF reglene så blir det ikke noe innsett før jeg har gått ned 15kg [emoji37][emoji37]
 
Jeg gruer meg noe helt sinnsykt, samtidig som det er litt spennende [emoji16]

Det var poledancing eller klatring, endte opp med pole denne gangen [emoji14]
Er et 8ukers kurs, så får vi se etter det [emoji4]

Jeg har ikke bare "noen" [emoji85]
Vet ikke hvordan de er med PGD og BMI, men skal jeg følge de vanlige IVF reglene så blir det ikke noe innsett før jeg har gått ned 15kg [emoji37][emoji37]
Her er det nok ihvertfall 20 Så ser den ;) hvor er det sånne kurs da ? Nå ser jeg ikke for meg at jeg hadde fått det til , men ser veldig gøy ut :) Lykke til ! :)
 
Her er det nok ihvertfall 20 Så ser den ;) hvor er det sånne kurs da ? Nå ser jeg ikke for meg at jeg hadde fått det til , men ser veldig gøy ut :) Lykke til ! :)
Jeg skal på et i mellom Fredrikstad og Sarpsborg [emoji4]
Nei, har meldt meg på nybegynner kurs og ei jeg kjenner tok to sånne nybegynner kurs etter hverandre for å bli litt bedre [emoji4]
 
Jeg skal på et i mellom Fredrikstad og Sarpsborg [emoji4]
Nei, har meldt meg på nybegynner kurs og ei jeg kjenner tok to sånne nybegynner kurs etter hverandre for å bli litt bedre [emoji4]
Stas! Kanskje jeg drister meg til noe sånt engang selv [emoji16]
 
Hvordan går det med deg?
Hvordan gikk innsettet? [emoji173]
 
Ja [emoji85]
Prøvde å quote deg [emoji13]

Å ja[emoji23] Ikke lett[emoji38] Hadde insaminasjon jeg, altså bare sperm som blir sprøytet opp i livmoren med kateter[emoji4] Det gikk ikke forrige mnd dessverre[emoji17] Men reiser til Danmark igjen på onsdag kveld, og insaminasjon på torsdag[emoji3] Så det blir spennende[emoji16] Hvordan er det med deg/dere da?
 
Å ja[emoji23] Ikke lett[emoji38] Hadde insaminasjon jeg, altså bare sperm som blir sprøytet opp i livmoren med kateter[emoji4] Det gikk ikke forrige mnd dessverre[emoji17] Men reiser til Danmark igjen på onsdag kveld, og insaminasjon på torsdag[emoji3] Så det blir spennende[emoji16] Hvordan er det med deg/dere da?
Jeg har fått mensen etter fødselen til minste engelen, fyyyyy faen [emoji43]
Jeg mistet så mye blod forrige uke at jeg ble hentet med ambulanse på jobb [emoji85]
Går bra nå, men blør fortsatt. Yay for mensen i 9 dager og pågående [emoji20]

Tiden går fort til forsamtale her, under 3 uker nå [emoji4]

Leit at det ikke gikk sist, men da krysser vi fingrene for neste gang [emoji173]
 
Jeg har fått mensen etter fødselen til minste engelen, fyyyyy faen [emoji43]
Jeg mistet så mye blod forrige uke at jeg ble hentet med ambulanse på jobb [emoji85]
Går bra nå, men blør fortsatt. Yay for mensen i 9 dager og pågående [emoji20]

Tiden går fort til forsamtale her, under 3 uker nå [emoji4]

Leit at det ikke gikk sist, men da krysser vi fingrene for neste gang [emoji173]

Uff, hørtes skummelt ut[emoji33] Fikk du blod overføring eller? 9 dager ja, synes fire er mye jeg[emoji28]
Så spennende med forsamtale da, hva går det ut på?
Nå sitter jeg og venter på natt bussen til Danmark, blir en lang natt kjenner jeg[emoji57]
 
Uff, hørtes skummelt ut[emoji33] Fikk du blod overføring eller? 9 dager ja, synes fire er mye jeg[emoji28]
Så spennende med forsamtale da, hva går det ut på?
Nå sitter jeg og venter på natt bussen til Danmark, blir en lang natt kjenner jeg[emoji57]
Sååå ille var det ikke [emoji23]
Fikk et blodtrykksfall så jeg deisa i golvet, GU så de fikk sjekket at alle rester etter fødsel var ute også fikk jeg dra hjem [emoji4]
Ja, holder det på over helgen så ringer jeg igjen [emoji85]

Vi må søke om hjelp, det er ikke nødvendigvis sånn at vi bare får det.
Spesielt siden vår behandling inneholder genetisk testing. Det er en minimal sjanse for at vi får avslag, men kontakten vår på medisinsk genetikk virker ikke bekymret [emoji4]

God tur!
 
Sååå ille var det ikke [emoji23]
Fikk et blodtrykksfall så jeg deisa i golvet, GU så de fikk sjekket at alle rester etter fødsel var ute også fikk jeg dra hjem [emoji4]
Ja, holder det på over helgen så ringer jeg igjen [emoji85]

Vi må søke om hjelp, det er ikke nødvendigvis sånn at vi bare får det.
Spesielt siden vår behandling inneholder genetisk testing. Det er en minimal sjanse for at vi får avslag, men kontakten vår på medisinsk genetikk virker ikke bekymret [emoji4]

God tur!

Å, det var bra[emoji4] Hørtes bare så ille ut med besvimelse og hele pakka[emoji28]
Akkurat, så dere skal på en forberedende samtale på en måte da? Uff, nervepirrende[emoji51] Kan dere risikere å ikke få hjelp?
 
Å, det var bra[emoji4] Hørtes bare så ille ut med besvimelse og hele pakka[emoji28]
Akkurat, så dere skal på en forberedende samtale på en måte da? Uff, nervepirrende[emoji51] Kan dere risikere å ikke få hjelp?
Det var litt krise, blødde igjennom nattbind på 30sekunder og det bare fortsatte å renne i 40min [emoji85]
Ja, forberedende samtale [emoji4]
De hjelper oss med å skrive søknad osv.
Vi kan jo risikere å få avslag, men det skal en del til. Vet f.eks at om man har Huntington i familien og nekter å teste seg, så får man avslag..

De må vurdere oss som i stand til å ta vare på barnet, også om en av oss skulle dø eller miste funksjonsevnen.
Vet faktisk ikke om vi kan få dette gjort privat, med tanke på gentestingen! Det hat bare ikke vært et alternativ [emoji28]
 
Det var litt krise, blødde igjennom nattbind på 30sekunder og det bare fortsatte å renne i 40min [emoji85]
Ja, forberedende samtale [emoji4]
De hjelper oss med å skrive søknad osv.
Vi kan jo risikere å få avslag, men det skal en del til. Vet f.eks at om man har Huntington i familien og nekter å teste seg, så får man avslag..

De må vurdere oss som i stand til å ta vare på barnet, også om en av oss skulle dø eller miste funksjonsevnen.
Vet faktisk ikke om vi kan få dette gjort privat, med tanke på gentestingen! Det hat bare ikke vært et alternativ [emoji28]

Uff, høres ikke noe ålreit ut[emoji17] Håper du har sluttet å blø nå!
Men så spennende[emoji4] Håper det går veien for dere, og at dere får en liten spire[emoji173]️
 
Back
Topp