Noen fra Østfold?

Jeg håper virkelig at dere kommer til å oppleve å få deres egen lille spire engang! Ellers så synes jeg det er fantastisk at dere vil bli fosterforeldre hvis det ikke skjer, er så mange barn i Norge som trenger trygge, kjærlige og omsorgsfulle hjem[emoji4]
Planen har alltid vært å bli fosterhjem uansett, må bare prøve dette også så vi ikke får for mange knuste drømmer på en gang [emoji4]
Vi er bare besøkshjem hittil, men føler oss godt rusta til å påta oss ansvaret for fosterbarn når den tid kommer [emoji4]
Mange som sier at vi kan jo være heldige å få et av de yngste barna, men vi har hele tiden vært på bevisste på at vi helst vil hjelpe de som har vanskeligst for å få stabile fosterhjem, altså de eldre barna [emoji173]
 
Noen av dere som har barn fra før ? Jeg har to selv, ei som blir 11 i å og en som nettopp ble 8 :) selv ble jeg 30 i januar, og føler meg helt fersk i gamet igjen :) ny far denne gangen , så dette blir (forhåpentligvis) hans første :)
 
Jeg har ingen barn på to ben fra før, men et på fire[emoji4] Altså en liten hund[emoji4] Er liksom lille gullet mitt hun også[emoji173]️
 
Planen har alltid vært å bli fosterhjem uansett, må bare prøve dette også så vi ikke får for mange knuste drømmer på en gang [emoji4]
Vi er bare besøkshjem hittil, men føler oss godt rusta til å påta oss ansvaret for fosterbarn når den tid kommer [emoji4]
Mange som sier at vi kan jo være heldige å få et av de yngste barna, men vi har hele tiden vært på bevisste på at vi helst vil hjelpe de som har vanskeligst for å få stabile fosterhjem, altså de eldre barna [emoji173]

Synes dere er utrolig tøffe og positive[emoji846] Håper virkelig det går deres vei[emoji4]
 
Jeg har ingen barn på to ben fra før, men et på fire[emoji4] Altså en liten hund[emoji4] Er liksom lille gullet mitt hun også[emoji173]️
Ja det blir litt sånn vi har en gammel katt som vi adopterte fra dyrebeskyttelsen, skranten å sær men familie han å ;) såpass at gubben spikret hus til ham i dag, fordi vi reiser vekk 2-3 dager i morgen og det er meldt regn en dag :)
 
Uff , for noen påkjenninger det må ha vært og sikkert fortsatt er krysser fingre og tær for at mirakelbabyen kommer så fort som mulig
Det er tøft, men vi har vært igjennom mye før dette og [emoji173]
Heldigvis vet vi at forholdet er 200% bunnsolid, vi kom oss igjennom dette og vi skal komme oss igjennom prøverør [emoji4]

For meg er største bekymring stadiet etter "vanlige" IVFere er klare for innsett. Har lest om så mange som har opplevd få egg på uttak og enda færre ved befruktning..
Hos oss forsvinner det nok noen etter det også, når de tester for kromosomavvik.

Men det er ikke så mye annet å gjøre enn å vente og se [emoji4]
Akkurat nå føles det godt å ha fått en cirka tid, og vi fortviler ikke for at den er på et år.
Etter 3år som aktive prøvere og nederlag skal det egentlig bli godt å slippe babymaset. Vi har ikke så mye valg, vi MÅ ta en "pause", og det er litt godt at det blir bestemt for oss [emoji173]

Takk og masse lykke til selv
 
Noen av dere som har barn fra før ? Jeg har to selv, ei som blir 11 i å og en som nettopp ble 8 :) selv ble jeg 30 i januar, og føler meg helt fersk i gamet igjen :) ny far denne gangen , så dette blir (forhåpentligvis) hans første :)
Ikke barn fra før, men vi har vært beredskapshjem i et år og barnet har begynt å mase om når vi skal ha baby [emoji23]
Har aldri diskutert det foran barnet, men er tydelig noen som venter på "småsøsken" [emoji85][emoji28]
 
Det er 2 år siden vi begynte å prøve i september. Ble gravid i februar, men mistet i MA i april (i uke 11). Dere da? :)

Jeg er alene jeg[emoji4] Drar til Danmark på lørdag[emoji33] for insaminasjon[emoji4] Er då spent at jeg kan nesten ikke sitte rolig[emoji23]
 
Ja det blir litt sånn vi har en gammel katt som vi adopterte fra dyrebeskyttelsen, skranten å sær men familie han å ;) såpass at gubben spikret hus til ham i dag, fordi vi reiser vekk 2-3 dager i morgen og det er meldt regn en dag :)

Å,så søtt[emoji7] Digger mennesker som er så omsorgsfulle med dyra sine[emoji4]
 
Jeg er alene jeg[emoji4] Drar til Danmark på lørdag[emoji33] for insaminasjon[emoji4] Er då spent at jeg kan nesten ikke sitte rolig[emoji23]
Æææh, hvordan går det med deg?
Begynner det å komme nerver?
Hvordan kommer du deg nedover?
 
Hei[emoji4] Jeg er i Danmark nå, og blir insaminert i morgen kl 11[emoji33] Er såååå spent altså[emoji51] Prøver å fortelle meg selv at det er mye som klaffe før man sitter med en positiv i hånda, men lever i håpet om at det skal klaffe første gang[emoji4] Hvordan går det med dere?
 
Hei[emoji4] Jeg er i Danmark nå, og blir insaminert i morgen kl 11[emoji33] Er såååå spent altså[emoji51] Prøver å fortelle meg selv at det er mye som klaffe før man sitter med en positiv i hånda, men lever i håpet om at det skal klaffe første gang[emoji4] Hvordan går det med dere?
Man må jo bare håpe [emoji173]
Jeg ligger på sofaen, rett ut i en time fremover nå [emoji58]
Har fortsatt ikke sluttet å blø, 4uker etter fødsel, så måtte inn til en ultralyd i dag.
Er fortsatt rester i livmora, så måtte sette inn piller selv i håp om at det tømmer seg nå [emoji37]

Meeen! Vi hentet besøkshjembarnet i dag, så det blir noen fine dager med kos [emoji173]
Ordna litt ekstra på soverommet til hen i dag [emoji16]

Masse lykke til i morgen!!
 
Man må jo bare håpe [emoji173]
Jeg ligger på sofaen, rett ut i en time fremover nå [emoji58]
Har fortsatt ikke sluttet å blø, 4uker etter fødsel, så måtte inn til en ultralyd i dag.
Er fortsatt rester i livmora, så måtte sette inn piller selv i håp om at det tømmer seg nå [emoji37]

Meeen! Vi hentet besøkshjembarnet i dag, så det blir noen fine dager med kos [emoji173]
Ordna litt ekstra på soverommet til hen i dag [emoji16]

Masse lykke til i morgen!!

Oj, det var litt lenge å blø ja, håper at det hjelper med de pillene da. Ikke bra å blø så lenge... Så koselig da, kan tenke meg det mye mye kos ja[emoji4] Hvor lenge blir hen hos dere? Nå er insaminering gjort, og en g.test om 14 dager[emoji51] Spennende altså[emoji3]
 
Oj, det var litt lenge å blø ja, håper at det hjelper med de pillene da. Ikke bra å blø så lenge... Så koselig da, kan tenke meg det mye mye kos ja[emoji4] Hvor lenge blir hen hos dere? Nå er insaminering gjort, og en g.test om 14 dager[emoji51] Spennende altså[emoji3]

Æææh, så gøy [emoji16][emoji16]
Vi har en løs avtale i sommer, så hen blir så lenge hen, vi og foreldre vil, inntil neste fredag [emoji7]
 
Hei[emoji4] Jeg er i Danmark nå, og blir insaminert i morgen kl 11[emoji33] Er såååå spent altså[emoji51] Prøver å fortelle meg selv at det er mye som klaffe før man sitter med en positiv i hånda, men lever i håpet om at det skal klaffe første gang[emoji4] Hvordan går det med dere?
Så spennende:) vært hyttetur uten nett her så vanskelig og holde seg oppdatert men dette var stas :) spennende dager fremover nå da! Krysser fingrene for deg [emoji2]
 
Man må jo bare håpe [emoji173]
Jeg ligger på sofaen, rett ut i en time fremover nå [emoji58]
Har fortsatt ikke sluttet å blø, 4uker etter fødsel, så måtte inn til en ultralyd i dag.
Er fortsatt rester i livmora, så måtte sette inn piller selv i håp om at det tømmer seg nå [emoji37]

Meeen! Vi hentet besøkshjembarnet i dag, så det blir noen fine dager med kos [emoji173]
Ordna litt ekstra på soverommet til hen i dag [emoji16]

Masse lykke til i morgen!!
Uff , det var lenge ja , håper de hjelper :( så hyggelig med besøk [emoji7][emoji173]
 
Uff , det var lenge ja , håper de hjelper :( så hyggelig med besøk [emoji7][emoji173]
Veeel.. fortsatt ikke skjedd noe da..
La inn neste dose og kjente at tablettene så vidt har løst seg opp ‍♀️♀️

Snart gått 2timer siden jeg satte i dose to, over et døgn siden jeg satte første..
Kan se ut som dette ikke funker og da risikerer jeg spotting frem til neste mens [emoji58]
Da må jeg ringe sykehuset og høre om svømming med menskopp er innafor, for jeg må i gang med trening [emoji85]

Veldig hyggelig med besøk [emoji173]
Utrolig glad for at det ikke plutselig har satt i gang med smerter i løpet av dagen også da [emoji85]
 
Back
Topp