Åh, så det er kun betal versjonen som har det da? Jaja, da er det ikke så farlig [emoji4]Jeg har gratis versjonen og får ikkje det.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åh, så det er kun betal versjonen som har det da? Jaja, da er det ikke så farlig [emoji4]Jeg har gratis versjonen og får ikkje det.
Beste er og tenke litt negatift så ein ikkje treffer veggen ved og være så positiv.

Åh, så det er kun betal versjonen som har det da? Jaja, da er det ikke så farlig [emoji4]
Hmm...Jeg har også gratis versjonen, men appen teller Dpo etter at jeg har fått kryss...
Hmm...Jeg har også gratis versjonen, men appen teller Dpo etter at jeg har fått kryss...
Kva gjør du for å få det fram ?Jeg har også gratis versjonen, men appen teller Dpo etter at jeg har fått kryss...
Kva gjør du for å få det fram ?
Temper vaginalt. Men på cd 11,12 og 13 så sov jeg ikke skikkelig hele natten, og våknet mange ganger, men sov 3 sammenhengde timer før temp. Vi får se om det kommer noe kryss framover.
Så da får det opp etter jeg har fylt ut for en mnd??![]()
Hvordan få ff appen til og telle dpo når streken endelig kommer? Sist pp så fikk jeg bare kryss, ikke noe dpo telling.
Ikke noen som jeg vet om. Det kom av seg selv når krysset kom....
Noen av dere flinke tempere som kan si om jeg bare må gi opp siden tempen sank i dag?
Gratisversjon teller dpo i kalenderen, ikke på charten. Betalversjon viser også chart for hele perioden (også frem i tid) og gir farger som indikerer neste el og mens.

Jeg har gratis versjonen, men min har telt Dpo i chatten og vist farger for mens, EL og Dpo...![]()
Hvor lenge har du brukt appen? Første mnd er fullversjon gratis.

Samme her og må opp i 36,80. men den holder seg rundt 36,60 her. Kva skal me gjera for å få den opp i temp.Våknet 2 timer etter jeg vanligvis pleier å tempe, glemte slå på alarmen. Da var den på 36,60 , er 6 dpo, ikke veldig optimistisk kjenner jeg :/ må jo over 36.80 for å være noe håp
Så bra [emoji4] den var nøyaktig det samme i dag 36,77 så den har iallefall ikke gått ned prøver å ta livet med ro, men ikke så lett når man vil så gjerne[emoji849]Det der vil jeg si er innenfor normal variasjon. For tidlig for mens-dipp etter min erfaring. Og husk at det er variasjon over tid som er viktig her, én temp sier lite, mens trenden over flere dager betyr noe. I dpo-dagene er det vanskelig å lese noe utav tempen før man nærmer seg ikm.
Samme her og må opp i 36,80. men den holder seg rundt 36,60 her. Kva skal me gjera for å få den opp i temp.
Det er personlig erfaring. Dei siste 4 graviditetane var fra 36,80 og opp til 37,10. Men enda dårlig alle 4 gangane.Må den være over 36,80 for alle? Eller det personlig erfaring? Er helt ny på tempinge så kan ikke så mye om det[emoji4]