lusemus 71
Forumet er livet
Ja det er barre slik. Jeg lever barre med håpet siden jeg har 1 % sjanse og bli gravid på.Gjenstår og se.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det er barre slik. Jeg lever barre med håpet siden jeg har 1 % sjanse og bli gravid på.Gjenstår og se.
Noen av dere flinke tempere som kan si om jeg bare må gi opp siden tempen sank i dag?
Fortsatt litt håp![]()
Får prøve å håpe videre, men er ikke så lett å holde motet oppe alltid[emoji849]

Begynner å lære appn mer og mer så var derfor jeg bare spurte av nysgjerrighet 

Må bare spørre: hvorfor har du blå dott på Fredag? Og åssen får du opp farger der dagene i tall er skrevet ?? min på er dagene bare grå hele rekkenBegynner å lære appn mer og mer så var derfor jeg bare spurte av nysgjerrighet
![]()
Den blå dotten på fredag er en temp jeg la inn, men krysset av for at appen skulle se bort i fra den pga av jeg hadde vært oppe av senga og skiftet på jentungen rett før jeg tempet. Fargene på tallrekka markerer (grønn) fertil periode ut i fra positiv EL-test og (orange) Dpo fasen etter EL
Vis vedlegget 266751
Så da får det opp etter jeg har fylt ut for en mnd??![]()
Vet ikke. Dette er min første måned med temping. Jeg har registrert EL-tester og symptomer osv, vet ikke om det er med på å gjøre at det kommer opp farger. Der håper jeg noen mer erfarne temperert kan gi deg svar![]()
Har nyrlig prøvd å bruke denne siden jeg har lest mange bruker mest denne appn enn det andre apper blir brukt, men har ikke vært lett heller når alt har stått på engelsk for jeg har vert vandt med de på norsk 

Må bare spørre: hvorfor har du blå dott på Fredag? Og åssen får du opp farger der dagene i tall er skrevet ?? min på er dagene bare grå hele rekkenBegynner å lære appn mer og mer så var derfor jeg bare spurte av nysgjerrighet
![]()

Spørs om egget ikkje har festa seg. Om det er festedipp no er vanskelig og si. Det er fortidlig og si på kurven din om du er gravid no. Alt fortidlig. Fra 9 dpo kan det vises på kurven dersom du får positiv G test.Leter litt desperat etter et ikke eksisterende håp etter at tempen nå, 7dpo, ligger nesten helt nede på coverline...
Er det noen som har hatt en kurve med lav temp som roper "ikke gravid", men som likevel har vært gravid?
Spørs om egget ikkje har festa seg. Om det er festedipp no er vanskelig og si. Det er fortidlig og si på kurven din om du er gravid no. Alt fortidlig. Fra 9 dpo kan det vises på kurven dersom du får positiv G test.
Beste er og tenke litt negatift så ein ikkje treffer veggen ved og være så positiv.Får vel bare smøre meg med tålmodighet og forberede meg på det verste, men håpe på det beste![]()
Jeg har gratis versjonen og får ikkje det.Hvordan få ff appen til og telle dpo når streken endelig kommer? Sist pp så fikk jeg bare kryss, ikke noe dpo telling.