Nummer to - lenge før planlagt

Så bra! :happy:

Oj, tenk snart har dere lillebror her! Så fantastisk! Synes du tiden har gått fort ? Føler ikke det er SÅ lenge siden jeg begynte å følge deg :angelic:

Ja ganske merkelig å tenke på! :woot: Jeg vet ikke helt egentlig. Når jeg tenker tilbake så synes jeg at tiden har gått ekstreeemt sakte :p Men samtidig så kan jeg ikke helt svare på hvor alle ukene mellom jul og nå har blitt av :p Men jeg synes de siste ukene har gått mye fortere enn jeg trodde på forhånd. Så da håper jeg at de neste ukene også gjør det. Blir nesten litt stressa når jeg ser på kalenderen at det er såå kort tid til! :hilarious:
 
Ja ganske merkelig å tenke på! :woot: Jeg vet ikke helt egentlig. Når jeg tenker tilbake så synes jeg at tiden har gått ekstreeemt sakte :p Men samtidig så kan jeg ikke helt svare på hvor alle ukene mellom jul og nå har blitt av :p Men jeg synes de siste ukene har gått mye fortere enn jeg trodde på forhånd. Så da håper jeg at de neste ukene også gjør det. Blir nesten litt stressa når jeg ser på kalenderen at det er såå kort tid til! :hilarious:
Så rart men sikkert godt at tiden går selv om en føler den står stille. ;)
Når er planlagt ks? Har du begynt med noe kynnere ?
 
Så rart men sikkert godt at tiden går selv om en føler den står stille. ;)
Når er planlagt ks? Har du begynt med noe kynnere ?

Ja absolutt! Er glad hver dag når kvelden kommer og dagen er over :p

Det er 20 august :wideyed: Så begynner absolutt å nærme seg nå! Har litt kynnere, men ikke veldig mye/ofte, par ganger om dagen kanskje. Håper ingenting starter å skje før pks! Jeg vil gjerne at alt skal gå som planlagt nå :)
 
Ja absolutt! Er glad hver dag når kvelden kommer og dagen er over :p

Det er 20 august :wideyed: Så begynner absolutt å nærme seg nå! Har litt kynnere, men ikke veldig mye/ofte, par ganger om dagen kanskje. Håper ingenting starter å skje før pks! Jeg vil gjerne at alt skal gå som planlagt nå :)
det er jo ikke lenge til! :) skjønner godt du vil at alt skal gå etter planen nå, håper det ikke tar seg opp med kynnere :)
 
Godt å høre alt står bra til med dere.
Skjønner det kan bli nervepirrende utover
 
Hvordan har du det?
 
Hvordan har du det?

Tusen takk som spør :)

Jeg har det ganske bra! Lillebror er veldig aktiv i magen jevnlig gjennom hele dagen(og natten..) og det hjelper veldig mye! Og i tillegg så synes jeg faktisk at tiden går litt fort nå! Det trodde jeg aldri at jeg skulle si :D

Håper det går bra med deg også?
 
Tusen takk som spør :)

Jeg har det ganske bra! Lillebror er veldig aktiv i magen jevnlig gjennom hele dagen(og natten..) og det hjelper veldig mye! Og i tillegg så synes jeg faktisk at tiden går litt fort nå! Det trodde jeg aldri at jeg skulle si :D

Håper det går bra med deg også?
Så deilig!
Godt å høre altså!

Går greit. kan ikke skryte av formen og sliter med nattesøvn, men sånn er det bare. Babyen har det fint virker det som
 
Så deilig!
Godt å høre altså!

Går greit. kan ikke skryte av formen og sliter med nattesøvn, men sånn er det bare. Babyen har det fint virker det som

Æsj, kjedelig! Kjenner til det med nattesøvnen, og formen forsåvidt. Hjelper jo ikke akkurat med at det er 100 grader døgnet rundt heller. Men det viktigste er jo at babyen har det bra, så vi får bare komme oss igjennom det :)
 
Æsj, kjedelig! Kjenner til det med nattesøvnen, og formen forsåvidt. Hjelper jo ikke akkurat med at det er 100 grader døgnet rundt heller. Men det viktigste er jo at babyen har det bra, så vi får bare komme oss igjennom det :)
Nemlig.
En kommer seg jo gjennom og er ikke alltid like plagsomt, man må bare tilpasse litt.
Og viktigste er absolutt at babyen har det bra
 
Lenge siden jeg har vært innom. Hvordan går det med deg og baby? :) ❤️
 
Lenge siden jeg har vært innom. Hvordan går det med deg og baby? :) ❤️

Lenge siden jeg har vært innom dagboka mi selv ser jeg :D

Jo takk, det går bra! :) Han vokser i rekordfart og vi er stadig på sykehuset for vekstkontroll der vi får beskjed om at alt ser fint ut! I dag er det akkurat 3 uker til pks, og jeg veksler litt mellom å synes at det går fort til at det går saaakte!

Han er heldigvis veldig aktiv i magen så har sluppet unna å bekymre meg så veldig for lite liv. Men er selvfølgelig redd for at det skal være helt rolig en dag jeg våkner.. Så nå må vi bare komme oss gjennom de siste ukene!

Hvordan går det med deg og lille? :)
 
Lykke til med innspurten! Snart er han her!
 
Lenge siden jeg har vært innom dagboka mi selv ser jeg :D

Jo takk, det går bra! :) Han vokser i rekordfart og vi er stadig på sykehuset for vekstkontroll der vi får beskjed om at alt ser fint ut! I dag er det akkurat 3 uker til pks, og jeg veksler litt mellom å synes at det går fort til at det går saaakte!

Han er heldigvis veldig aktiv i magen så har sluppet unna å bekymre meg så veldig for lite liv. Men er selvfølgelig redd for at det skal være helt rolig en dag jeg våkner.. Så nå må vi bare komme oss gjennom de siste ukene!

Hvordan går det med deg og lille? :)

Oi, det nærmer seg virkelig, selv om jeg skjønner at tida går treigt på slutten. Siste ukene her sneeeegla seg virkelig avgårde.
Masse lykke til, snart har du gjennomført et psykisk og fysisk hardt maraton og kan få holde en levende og fin baby i armene dine ❤️

Det går bra med oss, lille er bikka 6 måneder og blitt over 11 kg :eek: koser oss hjemme. :) Ellers en utfordring å balansere sorgen over å mangle et barn med gleden over å ha et barn, men det begynner å gå seg litt til det også ❤️
 
Oi, det nærmer seg virkelig, selv om jeg skjønner at tida går treigt på slutten. Siste ukene her sneeeegla seg virkelig avgårde.
Masse lykke til, snart har du gjennomført et psykisk og fysisk hardt maraton og kan få holde en levende og fin baby i armene dine ❤️

Det går bra med oss, lille er bikka 6 måneder og blitt over 11 kg :eek: koser oss hjemme. :) Ellers en utfordring å balansere sorgen over å mangle et barn med gleden over å ha et barn, men det begynner å gå seg litt til det også ❤️

Ja, det gikk supertreigt i starten, så var det en periode som varte frem til for noen uker siden som gikk ganske fort. Men nå de siste 3-4 ukene går det såå sakte, selv om dagene går fort. Veldig gjenkjennbart det du skriver med psykisk og fysisk maraton, men jeg kjenner at det psykiske er det hardeste. Hadde jeg 100% visst at det gikk bra så kunne jeg vært gravid ett år til, så lenge jeg visste at det gikk bra. Synes det blir tyngre og tyngre nå når vi er så nærme målet. Tenk om det skulle skje noe nå, og han egentlig er helt klar til å komme ut... Men må bare holde ut!

Oi, tenk det ja! 6 mnd allerede! Husker jeg synes det var så fint å lese det du skrev når du var gravid, da var det et håp for oss også! Veldig glad for at alt går bra og dere koser dere :) ❤️ Men jeg kan tenke meg at å balansere de to tingene er vanskelig ja.. Men samtidig så tror jeg kanskje at vi klarer å sette pris på småtingene som vi ellers kanskje ikke hadde tenkt så mye på, og ikke bry oss så veldig om det som faktisk ikke er såå viktig.

Jeg føler jeg har blitt ganske flink det siste året til å ikke bry meg om det som ikke er så viktig. Så håper jeg også kommer til å ha samme reaksjon på de små tingene i livet, når lillebror kommer :)
 
Uke 38+0 i dag og 4 dager til planlagt keisersnitt.

Jeg trodde at den siste uka skulle fly, siden mannen har ferie og vi har noe å gjøre hver dag... Den gang ei! Timene bare sniiiker seg avgårde. Eneste jeg vil er at det skal bli kvelden så jeg kan gå og legge meg. Sover ekstremt dårlig da. Må opp og tisse 5-8 ganger, og hoftene kjennes helt mørbanka ut. Så bytter side hver gang jeg er oppe på do. Så våkner jeg mellom halv 6 og 6 og får ikke sove mer.. Legger meg rundt 11-12, og prøver å begrense dagsovinga, men det hjelper ikke.

Masse liv i magen hele tiden, så lillebror gjør det han kan for at jeg skal føle meg trygg. Har faktisk ikke hatt behov for å ringe føden og komme på sjekk en eneste gang. Håper det holder over helga.

Men jeg kjenner at angsten for at noe skal gå galt nå er ganske stor, selv om han er så aktiv. Er så redd for at det plutselig skjer noe i magen og at han dør sååå nærme mål. Er også skikkelig stressa for at noe skjer på sykehuset på mandag slik at de ikke rekker å ta han ut da og vi må komme tilbake på tirsdag. Tenk om han dør på det døgnet.... Det høres sikkert helt sprøtt ut, men for meg som egentlig ikke har trodd at det kommer til å gå bra gjennom hele svangerskapet og bare er noen dager unna premien, så er frykten veldig reell.

Så man kan jo tenke seg at man gruer seg til keisersnitt og smertene etterpå osv, men nei, jeg gruer meg til at de skal si at vi må vente et døgn til :p

Gleder meg ikke ekstremt mye til selve operasjonen eller dagene rett etter heller, men etter dette drøye året med psykisk smerte så er fysisk smerte null stress i forhold. Selv om jeg hadde ganske vondt etter haste keisersnittet. Men den fysiske smerten er så konkret og enkel å forholde seg til. Og den er det kun jeg som trenger å kjenne på.

Jaja, det blir noen lange dager frem til mandag, det er det ingen tvil om, men jeg skal vel klare meg gjennom det også :)
 
God klem til deg også idag ❤️ På mandag er han her, og skal med deg hjem ❤️
 
Back
Topp