Skravletråd Juli

Egentlig skulle mannen ta bilen til svigermor til byen for en kvikk fix. Men han måtte jobbe. Så jeg tok med to barn, en valp, hundemat og vann og skåler, drikke til oss, brettspill, transportbur som jeg også kan ta på rygg [emoji849] Joda. Full pakke både på rygg og i henda. Fikk nå levert inn bilen, valpen fikk sjarmert folk hos bilforhandleren, vi fikk alle 3 is, også fant vi oss en fin gressflekk utafor bilforhandleren hvor valpen fikk løpe i bånd da, men likevel rundt oss og kunne gå å legge seg i skygge. Spise og drikke og gjøre fra seg. Vi spilte brettspill og kosa oss. Tiden gikk jo mye raskere når vi spilte og koste oss da [emoji1]

Men resultatet etter byturen når jeg nå er hjemme igjen er forferdelig hodepine og trøtt gitt [emoji849] Kunne ha lagt meg nå. Valpen sover også godt. Tok vel på. Mye inntrykk sikkert tross for gressflekken var faktisk helt alene i ett område. Hekk rundt hele der. Så vi så ikke noen der [emoji39] Men var deres område. Spurte dem om lov først selvsagt [emoji23]
43fed173b52ff0cccd80c66e7ff3d25e.jpg

Hørtes jo veldig koselig ut da[emoji16]
 
Så deilig da[emoji16]
Ja, en god dag og selv eldstemann som var meget motvillig og slett ikke skulle bade har både badet, kost seg og faktisk svømt (på ryggen. Han har jo lært å svømme på kurs og da svømmer de med hodet under vann og med briller, og han liker ikke å svømme på magen av den grunn)
 
L er heller ikke like glad i de raskeste tingene så det kan kanskje gå :rolleyes:
Vi skal etter planen også dit for en rolig dag litt på yngstemor sine premisser. Litt for de eldste er det nok uansett men roligere enn den andre dagen vi har planlagt. Hunderfossen sammen med svigerfar og de to yngste ungene hans. (altså på alder med våre to eldste)

Veimuseet er noe jeg alltid tenker vi burde gjøre men det er stort sett alltid en dagstur med hunderfossen som mål.
 
Vi skal etter planen også dit for en rolig dag litt på yngstemor sine premisser. Litt for de eldste er det nok uansett men roligere enn den andre dagen vi har planlagt. Hunderfossen sammen med svigerfar og de to yngste ungene hans. (altså på alder med våre to eldste)

Veimuseet er noe jeg alltid tenker vi burde gjøre men det er stort sett alltid en dagstur med hunderfossen som mål.

Har du/ dere vært der før ? :) hvis ikke så anbefaler jeg å dra til hunderfossen på det sterkeste :)
 
Back
Topp