Skravletråd Juli

Egentlig skulle mannen ta bilen til svigermor til byen for en kvikk fix. Men han måtte jobbe. Så jeg tok med to barn, en valp, hundemat og vann og skåler, drikke til oss, brettspill, transportbur som jeg også kan ta på rygg [emoji849] Joda. Full pakke både på rygg og i henda. Fikk nå levert inn bilen, valpen fikk sjarmert folk hos bilforhandleren, vi fikk alle 3 is, også fant vi oss en fin gressflekk utafor bilforhandleren hvor valpen fikk løpe i bånd da, men likevel rundt oss og kunne gå å legge seg i skygge. Spise og drikke og gjøre fra seg. Vi spilte brettspill og kosa oss. Tiden gikk jo mye raskere når vi spilte og koste oss da [emoji1]

Men resultatet etter byturen når jeg nå er hjemme igjen er forferdelig hodepine og trøtt gitt [emoji849] Kunne ha lagt meg nå. Valpen sover også godt. Tok vel på. Mye inntrykk sikkert tross for gressflekken var faktisk helt alene i ett område. Hekk rundt hele der. Så vi så ikke noen der [emoji39] Men var deres område. Spurte dem om lov først selvsagt [emoji23]
43fed173b52ff0cccd80c66e7ff3d25e.jpg
 
jeg ble faktisk overasket at jeg sto opp før klokka 12 i dag :hilarious::hilarious: Har hatt ferie / fri siden Juni siden da jeg sluttet på videregående. Men nå savner jeg å ha noe å stå opp til som feks. jobb, men er jo litt godt med ferie da når man kan stå opp når man ønsker :hilarious:dyna og senga generelt er litt for god syns jeg om morgenen, men kan være like god på kvelden når man er trøtt :hilarious:
 
Egentlig skulle mannen ta bilen til svigermor til byen for en kvikk fix. Men han måtte jobbe. Så jeg tok med to barn, en valp, hundemat og vann og skåler, drikke til oss, brettspill, transportbur som jeg også kan ta på rygg [emoji849] Joda. Full pakke både på rygg og i henda. Fikk nå levert inn bilen, valpen fikk sjarmert folk hos bilforhandleren, vi fikk alle 3 is, også fant vi oss en fin gressflekk utafor bilforhandleren hvor valpen fikk løpe i bånd da, men likevel rundt oss og kunne gå å legge seg i skygge. Spise og drikke og gjøre fra seg. Vi spilte brettspill og kosa oss. Tiden gikk jo mye raskere når vi spilte og koste oss da [emoji1]

Men resultatet etter byturen når jeg nå er hjemme igjen er forferdelig hodepine og trøtt gitt [emoji849] Kunne ha lagt meg nå. Valpen sover også godt. Tok vel på. Mye inntrykk sikkert tross for gressflekken var faktisk helt alene i ett område. Hekk rundt hele der. Så vi så ikke noen der [emoji39] Men var deres område. Spurte dem om lov først selvsagt [emoji23]
43fed173b52ff0cccd80c66e7ff3d25e.jpg


Ser jo veldig koselig å spille ute i hagen :):)

Ikke godt med hodepine etter man kommer hjem etter å ha vært ute på ting igjennom dagen :( syntes litt synd på deg med hodepinen :sorry:
 
Ser jo veldig koselig å spille ute i hagen :):)

Ikke godt med hodepine etter man kommer hjem etter å ha vært ute på ting igjennom dagen :( syntes litt synd på deg med hodepinen :sorry:
Det var det egentlig og unga syns det var kjempekoselig de også. Og de på Møller syns det var veldig god ide [emoji1] Så god bruk av tiden egentlig da. Men vi er visst slitne alle mann nå da [emoji849][emoji23]
 
Det var det egentlig og unga syns det var kjempekoselig de også. Og de på Møller syns det var veldig god ide [emoji1] Så god bruk av tiden egentlig da. Men vi er visst slitne alle mann nå da [emoji849][emoji23]

En eller annen gang blir man det i løpet av dagen :rolleyes::rolleyes:
 
I dag hadde frøkna affektanfall igjen. God stund siden nå. Ubehagelig fortsatt,men vet jo så godt hva det er. Men ubehagelig med besvimelse og når leppene blir blå :(❤️❤️❤️
 
Litt opp og ned, du da?
Ok. Gjort på?
Hjelp, så utrolig skremmende, vet dere hvorfor det skjer?
Jada det heter affektanfall. Hun gråter og er rasende også besvimer hun. Kommer av smerte eller sinne. Godartet tilstand som man vokser av seg. Hun har heldigvis ikke mange anfall. Første gang reiste vi rett på legevakt for vi skjønte ingenting . Da ble vi sendt videre til barneklinikken på HUS. Undersøkt av nevrolog og barnelege som satt diagnosen.
 
Kost oss i Lilleputthammer :)
I morgen er det vegmuseum først før vi drar og bader med vennineog barna hennes
 
Back
Topp