Skravletråd Juli

Så det var kommet 2 nye Mummie kopper

Thumbnail_470

Thumbnail_470

Syns han trollmannen var utrolig kul, men siden historien er:
"Trollmannen som rir på sin svarte panter over en nydelig himmel, på jakt etter juveler. Det er spesielt en juvel han er ute etter, en unik rubin som også kalles Kongerubinen. Trollmannen bor ved verdens ende, i et hus uten dører og vinduer. Trollmannen er en mystisk mann som kan oppfylle drømmer og ønsker, og som bærer en magisk hatt"

Må man jo liksom også ha den andre med Tufsla og Vifsla siden de har Kongerubinen :p
 
Det vil jeg anbefale. Har selv vært der. :)
Det finnes jo tramgetic (som tramadol) som funker jevnt hele dagen. Funka fjell på meg:)
Den har jeg ikke prøvd. Men usikker på om jeg får også. En god del er utelukka pga en operasjon i magen og pga en blodsykdom [emoji849][emoji23] Men tramadol er ikke daglig hos meg da heldigvis og den drøyer jeg aller helst til kveld pga ungene eller hvertfall til jeg vet mannen er hjemme. For da kan jeg gå på rommet mitt [emoji14]
 
Så det var kommet 2 nye Mummie kopper

Thumbnail_470

Thumbnail_470

Syns han trollmannen var utrolig kul, men siden historien er:
"Trollmannen som rir på sin svarte panter over en nydelig himmel, på jakt etter juveler. Det er spesielt en juvel han er ute etter, en unik rubin som også kalles Kongerubinen. Trollmannen bor ved verdens ende, i et hus uten dører og vinduer. Trollmannen er en mystisk mann som kan oppfylle drømmer og ønsker, og som bærer en magisk hatt"

Må man jo liksom også ha den andre med Tufsla og Vifsla siden de har Kongerubinen :p
Du må nesten det da. Elsker mummikoppene [emoji7] Min mann liker de ikke. [emoji849] Og jeg som har så mange av de [emoji23][emoji23]
 
Hei alle sammen[emoji16]
Lite tid til å være her for tiden...ferietid og familiekos[emoji7]
På søndag stikker vi til syden og dagene går sååå sakte[emoji28]
Hatt 31 grader her idag, for en sommer!![emoji173]️
Åh. Syyyyden [emoji169] Føles som syden her også må jeg innrømme [emoji849][emoji23][emoji39] Men det å komme seg bort derimot. Herlig. Misunner dere. Og det er sommer! Barn er hjemme. Man har ikke helt samme tid til å være her inne da [emoji8]
 
Var mye jobb for er så ufattelig mye bøker
60 bøker til salgs
5 gis bort til jobb
70 opp på loftet
Og 40 i hylla igjen ...
En hylle ute ++
Såpass ja [emoji39] Håper de blir solgt da [emoji4] Godt med en oppfriskning uansett i ny og ne. Hvertfall når det er gjort [emoji14]
 
Med de 2 nye har vi 8 kopper med tilhørende skålen.
Jeg elsker dem, mannen kan styre seg for eget bruk, men elsker å gi de til barna
Jeg har 10 kopper nå [emoji7] Men trenger 2 til gitt. For jeg har ingen som er med gul farge. Og jeg elsker jo gult [emoji849][emoji39] Mannen også styrer seg for de koppene. Så når jeg har gjester får de mummikopper og han sitter med en egen svart kaffekopp [emoji39][emoji23]

Når han er hos min søster får han en råsa mummikopp på trass av hu [emoji23][emoji23] Og da drikker han fint. Noe annet er uhøflig [emoji56]
 
Når man må se IT på morgenkvisten gitt. For unga legger seg når jeg legger meg på kvelden. [emoji849] Sent mao.

Men valpen vekker med 0730 ca [emoji23] Så DA får jeg sjansen til å se noe skummelt da gitt [emoji23]
 
Jeg har 10 kopper nå [emoji7] Men trenger 2 til gitt. For jeg har ingen som er med gul farge. Og jeg elsker jo gult [emoji849][emoji39] Mannen også styrer seg for de koppene. Så når jeg har gjester får de mummikopper og han sitter med en egen svart kaffekopp [emoji39][emoji23]

Når han er hos min søster får han en råsa mummikopp på trass av hu [emoji23][emoji23] Og da drikker han fint. Noe annet er uhøflig [emoji56]
Men når det er sagt, de er ganske gode å drikke av :)
Spiste forresten "lunsj" (les vafler i lunsj tid) på Mummie kafeen på Hadeland glassverk i går :)
 
Det er
Hei alle sammen[emoji16]
Lite tid til å være her for tiden...ferietid og familiekos[emoji7]
På søndag stikker vi til syden og dagene går sååå sakte[emoji28]
Hatt 31 grader her idag, for en sommer!![emoji173]️
En god grunn det! Kos dere
 
Det er
Hei alle sammen[emoji16]
Lite tid til å være her for tiden...ferietid og familiekos[emoji7]
På søndag stikker vi til syden og dagene går sååå sakte[emoji28]
Hatt 31 grader her idag, for en sommer!![emoji173]️
En god grunn det! Kos dere
 
Den har jeg ikke prøvd. Men usikker på om jeg får også. En god del er utelukka pga en operasjon i magen og pga en blodsykdom [emoji849][emoji23] Men tramadol er ikke daglig hos meg da heldigvis og den drøyer jeg aller helst til kveld pga ungene eller hvertfall til jeg vet mannen er hjemme. For da kan jeg gå på rommet mitt [emoji14]
Skjønner. Du kan jo høre. Jeg fikk det mye bedre da. Og tok ikke noe annet. :happy: får en jevn smertelindring gjennom hele dagen.
 
Åh tabbet meg ut på hotellrom bestilling.
Bestilte vanlig rom og ikke det kule kengubarnet å nå er det ikke ledig
 
På vei til å kjøpe tandemsykkel. 2.5 times kjøretur en vei. Med en på 7.mnd. Og bikkja. At vi gidder:hilarious::hungover:
 
Back
Topp