Ukeskravle uke 28

mamat2prinsesser&4prinser

2007♡ 2009♡ 2012♡ 2018♡ 2021♡ 2023♡
VIP
Vi som prøver :)
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Her er vi blitt forkjølet alle mann[emoji45] Og heldig som jeg er har jeg da fått bihulebetennelse, får det hver gang jeg blir forkjøla[emoji43] er så kjipt.. og minsten som er forkjølet igjen, det slår sånn ut på astmaen... gleder meg til vi er friske igjen[emoji119] Deilig å være hjemme igjen etter ferien i DK. Liker meg best hjemme[emoji85]

Danmark er fint, spesielt på sommeren! Hvor i Danmark var dere?
Neste år skal vi leie hus i en eller to uker i Danmark :-)
Men ja det er aller best hjemme, helt enig i det.
Har tre uker ferie nå og de to første ukene skal vi bare være hjemme før vi reiser på tur de siste dagene av ferien .... har skikkelig lyst til å reise nå :-)

Håper å bli litt mer aktiv her inne enn jeg har vært, tiden har gått med til jobb og barn. Men nå er jeg sykemeldt frem til ferien min om 2 uker så satser på litt forumtid og bli kjent med dere alle sammen. :)

Danmark er fint, spesielt på sommeren! Hvor i Danmark var dere?
Neste år skal vi leie hus i en eller to uker i Danmark :-)
Men ja det er aller best hjemme, helt enig i det.
Har tre uker ferie nå og de to første ukene skal vi bare være hjemme før vi reiser på tur de siste dagene av ferien .... har skikkelig lyst til å reise nå :-)
Vi besøkte min mormor i københavn[emoji5] Jeg er egentlig fra Odense. Trives veldig i DK, men etter å ha bodd 19 år i Norge føler jeg meg mest norsk egentlig[emoji10] Er så hjemmekjær av meg, så har godt av å reise litt bort[emoji5] åååh, kan tenke meg det blir fantastisk med ferie. Hvor går ferien til i år?

Håper å bli litt mer aktiv her inne enn jeg har vært, tiden har gått med til jobb og barn. Men nå er jeg sykemeldt frem til ferien min om 2 uker så satser på litt forumtid og bli kjent med dere alle sammen. :)

Så hyggelig med flere å bli kjent med:Heartred

Vi besøkte min mormor i københavn[emoji5] Jeg er egentlig fra Odense. Trives veldig i DK, men etter å ha bodd 19 år i Norge føler jeg meg mest norsk egentlig[emoji10] Er så hjemmekjær av meg, så har godt av å reise litt bort[emoji5] åååh, kan tenke meg det blir fantastisk med ferie. Hvor går ferien til i år?
Ååhh :) vi hadde en uke i Kroatia tidligere og siste uka blir Norgesferie :)

Denne graviditeten byr på max uflaks føler jeg, elendig form og attpåtil fått en eller annen luftveiesinfeksjon på kjøpet, i går sprengte tromhinnen i øret så da lettet hvertfall øresmertene litt, skal snart til legen nå :)

Ååhh :) vi hadde en uke i Kroatia tidligere og siste uka blir Norgesferie :)
Hørtes da hyggelig ut[emoji5] Hvor i Norge skal dere? Her skal vi på langedrag, Hadeland glassverk og litt andre turer.

Denne graviditeten byr på max uflaks føler jeg, elendig form og attpåtil fått en eller annen luftveiesinfeksjon på kjøpet, i går sprengte tromhinnen i øret så da lettet hvertfall øresmertene litt, skal snart til legen nå :)
Uff, det hørtes da mildt sagt vondt og ubehagelig ut[emoji19] Ønsker deg en riktig god bedring og lykke til hos legen. Kanskje du kan få noe medisin!?

Hva skal dere ha til middag i dag da? Jeg er alene hjemme og tenker at Ben & Jerrys er tipp topp mat i dag :hilarious: Hysj, don’t tell the kids.

Det må jo være den varmeste dagen i dag!
Hahaha[emoji23] Sliter med akkurat det samme her. Aner ikke hva vi skal spise idag, da det er så varmt!!!![emoji54]

Mitt forslag er is :hilarious: Tenk deg lykken i heimen a :hilarious:
Hehe, unga hadde nok jublet over den, ja[emoji16] [emoji119] men jeg har lyst på salt... Hva skulle det vært?! Yum yum-nudler, maybe!?

Det er jo lettvint og godt :D
Pleier å hive oppi litt vårløk, egg og soyasaus. Gjerne kinakål også. Tørket tang er og nammenamme. Lærte å lage det av eksen som pappa var sammen med i 7 år. Hun er fra japan. De er rå på å lage mat[emoji106]

Det høres jo superdigg ut :) Heldig som fikk lære litt :)
Joda, alltid vært glad i å lage mat[emoji4] Heldige meg har vært med farmor på kjøkkenet siden jeg var lita, så har lært en masse derfra og. Trives du og på kjøkkenet? Jeg er derimot ikke så god på strikking/hekling[emoji85]

Joda, alltid vært glad i å lage mat[emoji4] Heldige meg har vært med farmor på kjøkkenet siden jeg var lita, så har lært en masse derfra og. Trives du og på kjøkkenet? Jeg er derimot ikke så god på strikking/hekling[emoji85]

Så kos :)
Jeg er litt sånn av og på i forhold til å lage mat og hvor mye jeg trives :wacky: Meeeen jeg er veldig heldig med en mann som digger å lage mat og er flink til det :)

Savner datteren min som er på ferie med faren sin... Jeg og samboeren min snakket om det at litt barnefri er deilig, men etter ett døgn savner vi hun alltid ❤️

Back
Topp