Ukeskravle uke 28

Har dere det kaldt ennå? Mente det skulle være go'vær i nord nå også?[emoji19] Kjedelig når det ikke er sommervær i det hele tatt. Vært varmt her på øvre Romerike siden mai og er nå veldig tørt i naturen. Omtrent ikke regnet i det hele tatt... Så vi ber faktisk om litt regn nå, for det trengs noe innmari. Jeg holder på å smelte bort i varmen, heldigvis har det luftet litt idag.
Nei finværet som er/var er faktisk lengre nord... helt utrolig... bare ca 3 timer unna med bil/båt.. har mye familie der , som jeg skal besøke men får ikke forlatt hjemmet før tidligst 1 august ... håper bare det fortsetter til den tid...
Ja jeg ser det er mye skogbranner der nede,det er jo driiitskummelt:nailbiting::eek:

Her er jeg og mannen på campingtur i helga, deilig å komme seg litt vekk fra det vante [emoji16]

Eneste kjedelige er å gå på do på natta når man må ut på sanitæranlegget...i natt holdt jeg meg på trass [emoji85]

Ææææ, ja da er dørstokkmila litt vel lengre! Er det mye tissing på natta? Her er det i gjennomsnitt en gang per natt enn så lenge (mot vanligvis ingen)

Ææææ, ja da er dørstokkmila litt vel lengre! Er det mye tissing på natta? Her er det i gjennomsnitt en gang per natt enn så lenge (mot vanligvis ingen)

Veldig varierende, men er verst rett etter jeg har lagt meg. Kan godt tisse 3-4 ganger før jeg sovner. Og så i 5/6 tiden på morgenen, da er det bare å løpe på do. Kan egentlig stille klokka etter den tisserunden på morgenkvisten [emoji23]

Idag har jeg tenkt meg på fjelltur før vi drar hjemover. Tok 2 små igår men frister med en litt lengre idag. Er spent på om jeg klarer men er jo ingen skam å snu (bare litt) [emoji23]

Her er bilde fra gårsdagens tur.
IMG_2062.JPG

Idag blir det kino med kidsa. Skal se Hotel transylvania 3[emoji16] Vurderer kinamat eller Egon etterpå[emoji85][emoji23]

Idag har jeg tenkt meg på fjelltur før vi drar hjemover. Tok 2 små igår men frister med en litt lengre idag. Er spent på om jeg klarer men er jo ingen skam å snu (bare litt) [emoji23]

Her er bilde fra gårsdagens tur.
Vis vedlegget 266833
Wow,ser nå ut som en lang fjelltur for meg detta her men[emoji23] [emoji16] [emoji8] Du er bra sprek[emoji106]

Nei finværet som er/var er faktisk lengre nord... helt utrolig... bare ca 3 timer unna med bil/båt.. har mye familie der , som jeg skal besøke men får ikke forlatt hjemmet før tidligst 1 august ... håper bare det fortsetter til den tid...
Ja jeg ser det er mye skogbranner der nede,det er jo driiitskummelt:nailbiting::eek:
Nei, Så trassig a, gitt[emoji35] Trodde du satt i nord og koset deg med finvær!! Håper finværet holder seg til du får dratt på besøk hos familien å får nytt litt av go'været du og, søta[emoji173] [emoji8]

Nei, Så trassig a, gitt[emoji35] Trodde du satt i nord og koset deg med finvær!! Håper finværet holder seg til du får dratt på besøk hos familien å får nytt litt av go'været du og, søta[emoji173] [emoji8]
Du er så god:Heartredfra i morgen av ser det veeeldig lyst ut her,så da blir det mindre klaging på uværs fronten:hilarious: har dere regn i sikte? Ser det er meldt litt regn søraforr nå:)

Du er så god[emoji813]redfra i morgen av ser det veeeldig lyst ut her,så da blir det mindre klaging på uværs fronten:hilarious: har dere regn i sikte? Ser det er meldt litt regn søraforr nå:)
Nåårh, du er da minst like god selv da, søta[emoji173] Heeeerlig, håper du får godvær nå, så du og minien får litt sommerfeeling og sol[emoji119] Her var det meldt regn onsdag og torsdag, men er nå tatt bort igjen[emoji45] [emoji19] [emoji43]

Merkelig hvor feit og fæl jeg føler meg i dette svangerskapet ifht forrige
Nei, stakkars, må da ikke si sånne ting[emoji54] [emoji20] Sikker på du er like fin som du var sist du gikk gravid[emoji173] [emoji177] Hva er grunnen til du føler seg ufresh?

Nåårh, du er da minst like god selv da, søta[emoji173] Heeeerlig, håper du får godvær nå, så du og minien får litt sommerfeeling og sol[emoji119] Her var det meldt regn onsdag og torsdag, men er nå tatt bort igjen[emoji45] [emoji19] [emoji43]
Ja her var det meldt 17 grader å sol... tåka ligger å banker på vinduene å det er hele 12 grader... jeg gir opp... ååå?? Men i alle dager... det er sårt når det blir den veien.. skog å mark trenger virkelig regn:/

På tur hjem fra italiaferie, og på vei ombord i flyet fikk jeg spm om hvor mange uker jeg var. Er i uke 20. Er det fra uke 28 vi bør ha legeattest på termindato? Flere som blir spurt nå i disse dager?
Jeg ble spurt da jeg gikk ombord i flyet, den dagen jeg var 20 uker på vei. Svarte bare ja og også hvor mange uker jeg var på vei, så kunne jeg gå. Samboern min sa hun som spurte noterte det at jeg var gravid. Kan henne flykapteinen og mannskapet skal vite det når man er litt på vei. ? At det skal stå på passasjerlista? Aner ikke :-)

Ja her var det meldt 17 grader å sol... tåka ligger å banker på vinduene å det er hele 12 grader... jeg gir opp... ååå?? Men i alle dager... det er sårt når det blir den veien.. skog å mark trenger virkelig regn:/
Da kan du hilse den tåken og si den kan lette nå og gi dere godt vær og solskinn nå, gitt[emoji35] *streng i stemmen* Her er det ikke noe regn i sikte likevel og vi trenger det så innmari. Skummelt tørt nå. Heldigvis blir det litt kaldere framover. Ikke kun 30 grader... blir for varmt for både meg og barna. 20180716_085131.jpg

Da kan du hilse den tåken og si den kan lette nå og gi dere godt vær og solskinn nå, gitt[emoji35] *streng i stemmen* Her er det ikke noe regn i sikte likevel og vi trenger det så innmari. Skummelt tørt nå. Heldigvis blir det litt kaldere framover. Ikke kun 30 grader... blir for varmt for både meg og barna. Vis vedlegget 266961
Sjekk den værmeldinga da!!!!!:eek::eek::eek: jeg hadde svimt av hadde jeg satt sånne tall her oppe, da hadde det vært en spøk:hilarious: jeg unner dere veldig litt svakere temperatur og noen timer med pøøøøsende regn !:) tro hadde han bare kunnet hørt på oss der oppe:)

Sjekk den værmeldinga da!!!!!:eek::eek::eek: jeg hadde svimt av hadde jeg satt sånne tall her oppe, da hadde det vært en spøk:hilarious: jeg unner dere veldig litt svakere temperatur og noen timer med pøøøøsende regn !:) tro hadde han bare kunnet hørt på oss der oppe:)
Den værmeldinga er kjølig ifht som har vært ellers, kunne vi bare fått litt regn også,så hadde det vært perfekt, Men kan jo ikke forlange for mye heller[emoji11]

Jeg for vondt av dere altså, bare kulde og atter mer kulde[emoji30] det er fader meg ikke noe særlig til sommer. Hverken for store eller små[emoji19] Håper finværet kan ta seg en tur innom dere nå[emoji274]

Den værmeldinga er kjølig ifht som har vært ellers, kunne vi bare fått litt regn også,så hadde det vært perfekt, Men kan jo ikke forlange for mye heller[emoji11]

Jeg for vondt av dere altså, bare kulde og atter mer kulde[emoji30] det er fader meg ikke noe særlig til sommer. Hverken for store eller små[emoji19] Håper finværet kan ta seg en tur innom dere nå[emoji274]

Ja man får fanden ikke i pose å sekk, det er sikkert å vist:hilarious: vi må nok riste litt i kartet å se hva som skjer :D

Ja man får fanden ikke i pose å sekk, det er sikkert å vist:hilarious: vi må nok riste litt i kartet å se hva som skjer :D
Nei, det skal jeg faen meg skrive under på[emoji8] synes vi kan bytte litt nå, mor. Dere får sol, vi får litt sårt tiltrengt regn.

Back
Topp