Ukeskravle uke 28

Takk, Fikk apocilin av fastlegen, som konstaterte full lungebetennelse, så håper på rask bedring, nattvakt igjen i morra
Stakkars, nå fikk jeg jaggu meg vondt av deg. Ojj, skal du jobbe med full lungebetennelse?[emoji19] [emoji54]

Savner datteren min som er på ferie med faren sin... Jeg og samboeren min snakket om det at litt barnefri er deilig, men etter ett døgn savner vi hun alltid [emoji173]️

Kjenner til det, her er mine 3 hos faren sin i 3 uker nå...helt forferdelig å være uten dem selvom man ser frem til litt ungefri, men det er jammen ikke stas likevel.

Her har vi vært å sett på ett utespel, nesten 3 timer på trebenk var mer enn bekkenet mitt likte, formen dalte betraktelig nå på kvelden. Kjenner jeg blir fort sliten for tiden.

Da var vi på vei til IKEA. Eldstesnupp er med og de to andre er hjemme med bestefar[emoji4][emoji106]

Fornøyd med å ha fått handlet nye kommoder til jentenes rom, nye lamper til rommene til alle kidsa, småstæsj, nye kjøkkenglass, nye puter til sofaen og bestilt nytt vitrineskap på Bohus[emoji106]

På tur hjem fra italiaferie, og på vei ombord i flyet fikk jeg spm om hvor mange uker jeg var. Er i uke 20. Er det fra uke 28 vi bør ha legeattest på termindato? Flere som blir spurt nå i disse dager?

På tur hjem fra italiaferie, og på vei ombord i flyet fikk jeg spm om hvor mange uker jeg var. Er i uke 20. Er det fra uke 28 vi bør ha legeattest på termindato? Flere som blir spurt nå i disse dager?
Håper å ikke bli spurt, drar til Tyrkia om 3 uker og enn så lenge ser jeg bare ut til å ha spist litt mye grillmat :p

Tror de forskjellige selskapene opererer med ulike antall uker, men tror det er etter uke 30 en gang man må ha legeerklæring, litt usikker men mener jeg leste det på SAS og novegian.

Veldig ulikt fra selskap til selskap. Jeg har hvertfall med meg alle papirene slik at de ikke kan si noe på det. Tror jeg så ett selskap som hadde fra uke 26 ellers er alle senere

Sitter ute på verandaen under paviljongen. Varmt uansett. Heldigvis lufter det litt, det hjelper på20180714_134013.jpg

Herlig. Vi har nettopp fått hentet båten for å klargjøre til sjøsetting. Godt på overtid i år :smiley-angelic006
Herlig med båt, ikke det minste misunnelig[emoji85] [emoji16]

Her er jeg og mannen på campingtur i helga, deilig å komme seg litt vekk fra det vante [emoji16]

Eneste kjedelige er å gå på do på natta når man må ut på sanitæranlegget...i natt holdt jeg meg på trass [emoji85]
Deilig med et lite avbrekk fra det vante og hverdagen,men kjipt å ha lengte tur for å komme til doen, spesielt når man må tisse om natten[emoji10]

Uke 34 fikk jeg høre. Men det er nok som de sier forskjellig fra flyselskap til flyselskap.

Hadde jeg sittet sånn ute her oppe hadde jeg vært sprekksjuk på kun kort tid... fyyyy så deilig det må være... :depressed:
Har dere det kaldt ennå? Mente det skulle være go'vær i nord nå også?[emoji19] Kjedelig når det ikke er sommervær i det hele tatt. Vært varmt her på øvre Romerike siden mai og er nå veldig tørt i naturen. Omtrent ikke regnet i det hele tatt... Så vi ber faktisk om litt regn nå, for det trengs noe innmari. Jeg holder på å smelte bort i varmen, heldigvis har det luftet litt idag.

Sa til typen her for noen dager siden at å sove noe sted uten do var veeeldig uaktuellt i sommer
Hahaha, å ha en do i nærheten er lissom et must nå for min del også[emoji85] [emoji10]

Back
Topp