Valgte den selv, synes den er kjempefin! Svigermor ville hatt en av de andre i heftet, med enorme mengder blonder....Jeg synes selvsagt det er en av de aller fineste!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Valgte den selv, synes den er kjempefin! Svigermor ville hatt en av de andre i heftet, med enorme mengder blonder....Jeg synes selvsagt det er en av de aller fineste!
Valgte den selv, synes den er kjempefin! Svigermor ville hatt en av de andre i heftet, med enorme mengder blonder....
Ja nettopp derfor jeg liker den så godtDet kan rett og slett bli litt for mye. Denne har det finslige med hullmønster, men samtidig er den så «ren».
Ja!! Og så liker jeg den klompelompe kom med nettopp, men lillebror skal få bruke storebror sin [emoji14]Denne er også nydelig, i all sin enkelhet!
https://www.greteshandarbeid.no/products/ellens-dapskjole
Vrææææææl. Strikket minsten dukkejakke fra klompelompe. Står at man trenger 50g tråd, så da valgte jeg en farge jeg bare har ett nøste i. Og hva skjer? Det er for lite tråd til 2 cm erme!!! Jeg har sjekket tusen ganger at jeg har holdt strikkefastheten og alt... grrrrr - What to do? Rekke opp hele dritten, kaste hele dritten, eller lage perlestrikk-kanten på ermene med en annen farge? (Ocd-meg får vondt av alle alternativene).
Vrææææææl. Strikket minsten dukkejakke fra klompelompe. Står at man trenger 50g tråd, så da valgte jeg en farge jeg bare har ett nøste i. Og hva skjer? Det er for lite tråd til 2 cm erme!!! Jeg har sjekket tusen ganger at jeg har holdt strikkefastheten og alt... grrrrr - What to do? Rekke opp hele dritten, kaste hele dritten, eller lage perlestrikk-kanten på ermene med en annen farge? (Ocd-meg får vondt av alle alternativene).
Den var kjempefin![emoji8] jeg har sett på en med hullmønster over hele kjolen, tror den er i samme heftet som den der?Dårlig bilde, men her er dåpskjolen vår.
Vis vedlegget 266181
Oppskriften er fra Sandnes. Bedre bilde her. Men det er masse masse fint å strikke altså!
Vis vedlegget 266182
Overlock er virkelig Guds gave til syrommet!Kjøpt overlock, før jeg har fått tatt i bruk den nye vanlige symaskinen#littivrigkanskje..
Vis vedlegget 266167
Så fin den ble!Sydd mitt aller første plaggen del småfeil her og der, men er generelt fornøyd med det første forsøket!
Vis vedlegget 266406

Vis vedlegget 266435
Ferdig med minsten-dukkejakke til Rolf. Får vondt i hele meg av slutten på de ermene, men orket ikke rekke opp igjen hele jakken for å lage kortere mellomrom mellom knapphullene, for da er sikkert jakken for liten når den en gang blir ferdig. Den lyse gråfargen var eneste fargen jeg hadde i samme garntype. Jaujau...
Har forresten jukset med mønsteret foran og laget det samme som på den hvite buksen jeg laget for noen dager siden.
Den ble jo kjempefinVis vedlegget 266435
Ferdig med minsten-dukkejakke til Rolf. Får vondt i hele meg av slutten på de ermene, men orket ikke rekke opp igjen hele jakken for å lage kortere mellomrom mellom knapphullene, for da er sikkert jakken for liten når den en gang blir ferdig. Den lyse gråfargen var eneste fargen jeg hadde i samme garntype. Jaujau...
Har forresten jukset med mønsteret foran og laget det samme som på den hvite buksen jeg laget for noen dager siden.
Jeg syns den ble kjempesøt med grått jeg! Ser ut som det er med viljeVis vedlegget 266435

Ååå, jeg har enda 4/10 nøster igjen før teppet er ferdigBle endelig ferdig med teppet her forleden!
Nå må det bare blokkes, og så er det klart .
Også fått fart på hulltightsen igjen. Mangler et halvt bein før de skal settes sammen.
Nå er jeg litt lei av grått.![]()
Men måtte prioritere hentesettet, så det ble klart igår i hvert fall