Oss testetøser imellom

IMG_8076.JPG


Noen som ser noe?

Den var der, og så tørket den på en måte inn...
 
Ser dere flinke strek lesere noe her???
IMG_9551.JPG
 
Er litt i sjokk dersom dette bilde viser at det er en graviditet der. Hadde 4 dager med noe jeg trodde var tr, men sant skal sies at jeg har hatt sykt ømme,vonde og såre bryster i lang tid. Det er ikke bare en feil på testen da eller denne skyggen alle snakker om??
 
Ser en svak [emoji4]
Håper virkelig at dette er en spire som skal klore seg fast. Men det er ikke denne berømte skygge streken dere snakker om?? (krysser alt jeg har)
 
Jaa, en svak strek :Heartred
Håper virkelig dette sitter. Men kan en festeblødning sitte i 4 dager? Hummm
Må også legge til at jeg har ALDRI fått to streker før. Kjenner angsten for å ta ny. Tenk om dette er slik tulle strek(?)
 
Håper virkelig dette sitter. Men kan en festeblødning sitte i 4 dager? Hummm
Må også legge til at jeg har ALDRI fått to streker før. Kjenner angsten for å ta ny. Tenk om dette er slik tulle strek(?)

Mange som har en lett blødning :) Når hadde du den?

Jeg fikk en slik strek 12 dpo, og den ble sterkere dagen etter. Det kan jo selvfølgelig være skygge, men det kan være en babystrek også, det vil tiden vise :)
 
Mange som har en lett blødning :) Når hadde du den?

Jeg fikk en slik strek 12 dpo, og den ble sterkere dagen etter. Det kan jo selvfølgelig være skygge, men det kan være en babystrek også, det vil tiden vise :)
hadde disse blødningene fra 1.-4.7. Denne "tr" var så merkelig. Vanlig vis når jeg får tr så har jeg så innsides smerter og må ty til smertestillende. Ligger i fosterstilling. Denne gangen var det null tegn til smerter, men murringer etter blødningene sluttet og stikking i navle samt de ømme, vonde brystene enda er der. Er ofte små kvalm løpet av dagen. Av og til kan jeg kjenne murre lignende greier. Fatter ingenting. Etter 6-7år med pause så forstår jeg ingenting. Under prøving med ivr var der ikke antydning til strek eller skygge. som nevnt fatter ingenting...
 
Ser noe på denne, håper det er babystrek :)
Håper virkelig det er det. Ømme og vonde bryster samt små kvalm. Off, liker ikke denne berg og dal banen med å håper. Redd for å bli skuffa.
 
hadde disse blødningene fra 1.-4.7. Denne "tr" var så merkelig. Vanlig vis når jeg får tr så har jeg så innsides smerter og må ty til smertestillende. Ligger i fosterstilling. Denne gangen var det null tegn til smerter, men murringer etter blødningene sluttet og stikking i navle samt de ømme, vonde brystene enda er der. Er ofte små kvalm løpet av dagen. Av og til kan jeg kjenne murre lignende greier. Fatter ingenting. Etter 6-7år med pause så forstår jeg ingenting. Under prøving med ivr var der ikke antydning til strek eller skygge. som nevnt fatter ingenting...

Festeblødning kommer som regel 1 uke etter befruktning. Vet du hvilken dpo du blødde?
Hadde jo vært helt fantastisk om det var en spire :Heartred
 
Håper virkelig det er det. Ømme og vonde bryster samt små kvalm. Off, liker ikke denne berg og dal banen med å håper. Redd for å bli skuffa.

Kan jeg godt skjønne.
Krysser i allefall fingefin for deg :)
 
Back
Topp