Hvor mange år er førstegangs prøvere her inne?

MarieL

Glad i forumet
♡Julekulene 2021♡
Utmarsj 2024
Aprilspirene 2024❤️
Jeg lurte på hvor gammel er dere som prøver, og hvor lenge har dere prøvd nå?
 
Åja, vi har nettopp begynt. Men har dere noen rutiner på når dere tester osv?

Nja. Har vært gravid 2 ganger siden Jan 2018, men mistet i uke 10 og 12. Så vi har bare prøvd 3 ganger. Tror jeg er gravid igjen nå så får håpe det går bra denne gangen. Har testet etter eggløsning 2 av de 3 periodene fra dag 10 i syklusen også tar jeg graviditetstester fra ca. 1 uke før forventet mens (ca. 1 uke etter eggløsning).

Lykke til! Håper dere ikke er prøvere lenge [emoji4]
 
Jeg er 25 og mannen min er 27. Vi startet prøvingen da jeg var 23 og han 25. Ble gravid i februar, men mistet dessverre i MA i uke 11 i april
 
Nja. Har vært gravid 2 ganger siden Jan 2018, men mistet i uke 10 og 12. Så vi har bare prøvd 3 ganger. Tror jeg er gravid igjen nå så får håpe det går bra denne gangen. Har testet etter eggløsning 2 av de 3 periodene fra dag 10 i syklusen også tar jeg graviditetstester fra ca. 1 uke før forventet mens (ca. 1 uke etter eggløsning).

Lykke til! Håper dere ikke er prøvere lenge [emoji4]

Ja! Huff. Krysser fingre og tær på at der går denne gangen for dere!!!
 
Jeg er 25 og mannen min er 27. Vi startet prøvingen da jeg var 23 og han 25. Ble gravid i februar, men mistet dessverre i MA i uke 11 i april

Huff! Prøver dere fremdeles?
 
28 år, samboer er 30. Begynte å prøve i oktober i fjor. Ble gravid 4 pp, men mistet i uke 9 i april. Er nå i 1 pp igjen, krysser fingrene xx
 
28 år, samboer er 30. Begynte å prøve i oktober i fjor. Ble gravid 4 pp, men mistet i uke 9 i april. Er nå i 1 pp igjen, krysser fingrene xx

Trist å høre. Håper det går denne gangen!!
 
23.. prøvd aktivt i 1 og 1/2år. Mistet overraskelsen vi hadde bestemt at vi skulle ha, for snart 2 og 1/2 år siden.
 
27, gubben er 31år.
Har prøvd aktivt i 3år til høsten.
Senabort uke 19 januar 2017.
SA uke 6 juli 2017.
Senabort uke 15 juni 2018.

Skal nå over til PGD (gentestet prøverør metode).
 
27 år her, PP1 nå i juli! Veldig nytt og spennende! :) Måtte ty til forum da vi holder det hemmelig, og mannen ikke vil prate om EL og IKM haha
 
22 år, blir 23 i des. Vi begynte å prøvd i slutten av mai i år, og jeg fikk nettopp første mens etter p-pille slutt[emoji4]
 
Jeg er 30, mannen blir 30 i september. Jeg har hatt lyst til å prøve i 6 år, mannen min ble ikke klar før like før jul, så vi startet i Januar. Siden jeg ikke har eggløsning naturlig må jeg gå på hormoner. Så vi er i PP4, har hatt EL i en av PP'ene, fortsatt usikker på om EL har kommet denne PP'en. :p Hatt en kjemisk på denne perioden.
Så har ikke prøvd så altfor lenge.
 
Back
Topp