Hvilken strl bruker babyen din nå?

Lang frøken her på 4 1/2 uke som snart er for lang for klærne i 56 [emoji28] Bukser i 56 med fot funker ikke da de blir for korte... Var 52 cm ved fødsel og har strukket seg voldsomt siden...
 
11 veker og bruker 56. Eg har veldig lyst over på 62, då vi har mykje meir klede i den str, men det er framleis litt stort [emoji849][emoji28]
 
Vår er 8,5 uker og bruker 56 i body og genser, mens han er begynt å gå over til 62 i bukse og pysj - han er ganske lang i beina.

Men jeg synes det er veldig stor forskjell på de ulike merkene! Newbie fra KappAhl virker generelt mye mindre i størrelsene enn andre merker. Lindex og Hust&Claire sine babyklær derimot synes jeg er lang og smal i modellene - passer perfekt til gutten vår! [emoji1]

Jøss, jeg har helt motsatt inntrykk av Newbie. Syns bodyene deres er mye lengre enn de fleste andre og bruker generelt disse lenger enn andre merker i samme størrelse.
 
Jøss, jeg har helt motsatt inntrykk av Newbie. Syns bodyene deres er mye lengre enn de fleste andre og bruker generelt disse lenger enn andre merker i samme størrelse.

Jeg synes det samme[emoji4] Her ble feks bodyene fra HM fortere trange enn de fra Newbie.
 
Mi jente er åtte uker og bruker 50 og 56. Jeg tror hun har kort overkropp ifht. beina, for bodyer i 56 blir litt lange, mens bukser passer fint. Flere av plaggene i 50 har begynt å bli litt knappe de siste dagene.
 
8 uker nå, og bruker strl 50
 
Vi bruker str 62 nå, og hun er blitt 11 uker. Noe er passelig, mens noe er litt stort ennå.
 
Vår er 8,5 uker og bruker 56 i body og genser, mens han er begynt å gå over til 62 i bukse og pysj - han er ganske lang i beina.

Men jeg synes det er veldig stor forskjell på de ulike merkene! Newbie fra KappAhl virker generelt mye mindre i størrelsene enn andre merker. Lindex og Hust&Claire sine babyklær derimot synes jeg er lang og smal i modellene - passer perfekt til gutten vår! [emoji1]

Newbie har litt bredere passform enn enkelte andre bodyer, synes jeg også. Normal på lengde. Men Hust&Claire tror jeg er ekstra lange!
 
7 uker - bruker mest 62, men noe 68. Kommer Ann på merkene. Bukser kan hun bruke mindre str. Men bruker lite bukser da det har vært varmt siden fødsel :happy:
 
Newbie har litt bredere passform enn enkelte andre bodyer, synes jeg også. Normal på lengde. Men Hust&Claire tror jeg er ekstra lange!

Det ser ut til at det er stor variasjon i modellene til Newbie... Jeg har f.eks. en del bukser derfra som sitter passer helt perfekt i str 62 nå. En annen modell; samme merke og størrelse var så trang at vi ikke fikk den over knærne på han engang, mens en annen modell som også er samme merke og størrelse er så vid i livet at jeg får begge hendene innenfor linningen mens han har den på...
 
62...7uker. Passe enda nor i 56
 
62. 8 uker
 
9 uker idag og bruker 44 fortsatt. Men er en liten sniker med fortsatt 4 uker til termin. Regner med å snart prøve oss på 50, bedre utvalg i den størrelsen :p
 
Er 7 uker. Bruker 56 i klær, men 62 i pysjer og heldress. Han er så laaang. Prøvde noen bodyer i 62,men han svømmer i de utenom i lengden[emoji23][emoji23] vi rakk ikke å bruke 50 utenom på sykehuset. Hadde endel 50 fra de andre 2. Men så var han 54 cm lang når han ble født så kanskje ikke så rart [emoji23][emoji6][emoji4]
 
Jeg hører egentlig til i juligruppa men ble forløst ved akutt keisersnitt i mai :) 7 uker før tida. Sønnen vår var 7 uker i går og bruker fortsatt 50 (var 47,5cm ved fødsel). Kan nok snaaaart begynne med 56. Det er jo veldig forskjell fra merke til merke hvor stort det er syns jeg, men bruker 50 fra «alle».
 
Jenta mi på 8 uker bruker bodyer fra 62 - 74. Veldig stor forskjell på størrelsene til de forskjellige merkene.
I strømpebukser så passer hun enda 56 i noen merker, og 62 i andre merker.
 
Back
Topp