Hvilken strl bruker babyen din nå?

Sallys

Glad i forumet
Mailykke 2018
Og hvor mange uker er h*n?

Min gutt er fem uker og nå begynner bodyene og pysjene i 56 å bli for trange så har gått over til 62. Han bruker fremdeles 56 i bukser da.
 
Vesla mi er 9 uker i morgen og har for en uke siden gått helt over til str. 56.
 
6,5 uker. Bruker stortsett 62, men passet 56 i bukser.
 
4 uker og bruker 56 i bodyer og 50/56 i bukser. Er nok ikke lenge til vi må ta i bruk 62 i bodyer.
 
8 uker i morgen. 62 er helt perfekt i bodyer lengdemessig. Kan bruke enkelte bukser i 56, men bodyene ryddet jeg bort da han var 5-6 uker. Føler han er lang, ihvertfall i overkroppen. Var på 50% persentilen i vekt på 6-ukers.
 
2 mnd nå, og bruker 62 :) bruker også noe i str 62/68.. 56 ble for smått for flere uker siden, men det er jo ikke så rart, for det passet perfekt da han vad nyfødt :)
 
Han er 11 uker, og bruker jevnt over nesten bare 68 nå [emoji4] 56 passet kun de første tre ukene, en del klær som ikke rakk å bli brukt kan man si [emoji85] Str 62 varte heller ikke spesielt lenge. Han er temmelig rund, så buksene er for lange i føttene og bodyene er for lange i ermene, men må være såpass i størrelse i vidden.

Han kom to uker før tiden, så vi trodde vi kom til å ha en «liten» baby en stund, så feil kunne vi ta [emoji28]
 
Lille er to måneder og bruker str 62. Har noen bodyer i 56 som går enda, men tror vi fort gjør oss ferdig med 62 og hopper i 68. Denne lille babyen vokser som en rakett :cheers noe som vil si at vi må ut å kjøpe noen sommerklær i str 68 til vi skal til Syden om 1.5 mnd, har bare høstklær i den størrelsen, for hun er jo ikke seks måneder før i november :dontknow:knegg:
 
Han er 8 uker, bruker for det meste str 62 men han har litt i str 56 som han passer enda. Han er 59 cm og 6 kg nå.
 
10 uker i morgen, og bruker str.56[emoji4]
 
Alfred er 6 uker og bruker str 62. Men vi bruker i grunn lite klær nå i varmen, han ligger ofte bare i bleia :happy:

Han er ca 6,5kg nå og antagelig rundt 60cm lang så tviler på at nåværende str varer særlig lenge. Har regnet meg frem til at vi antagelig er oppe i str 74 ved 4 mnd hvis det fortsetter slik :nailbiting:
 
8 uker, på vei mot å bruke bare 56. Passer fortsatt alt i 50, men 56 går også :) Gleder meg til str 62, der har hun mye fint :D
 
Vår er 8,5 uker og bruker 56 i body og genser, mens han er begynt å gå over til 62 i bukse og pysj - han er ganske lang i beina.

Men jeg synes det er veldig stor forskjell på de ulike merkene! Newbie fra KappAhl virker generelt mye mindre i størrelsene enn andre merker. Lindex og Hust&Claire sine babyklær derimot synes jeg er lang og smal i modellene - passer perfekt til gutten vår! [emoji1]
 
Amund er 6 uker på torsdag og bruker str 56. Straks 62 i body :)
 
Back
Topp