Hvilken strl bruker babyen din nå?

Oii, så liten :eek:
Ja, det er fordi jeg har diabetes. Det blei litt komplikasjoner.. Morkaka ble mye større enn den burde vært etc. Derfor ble han tatt med akutt hastekeisersnitt. Og derfor ble han også tyngre enn normalt :wideyed:

Oi såpass! Ja, da er det kanskje ikke rart han var svær! Kom dere hjem tidlig da eller ble dere på sykehuset litt?
 
Oi såpass! Ja, da er det kanskje ikke rart han var svær! Kom dere hjem tidlig da eller ble dere på sykehuset litt?

Han hadde det ikke så bra, så blei helikoptertur til Rikshospitalet etter at de hadde jobba med han i 5,5 timer på lokalsykehuset her. Blei på nyfødtintensiven på Riksen i 3 døgn før de fløy han til Kristiansand. Der var vi på nyfødtintensiven i litt over 3uker :)
 
Alfred er nå 4 mnd og bruker str 74 & 80. Blir litt langt på armer og bein, men funker ikke med noe mindre siden han har lang rygg + trekker myyye i bredden. Kan bruke mindre størrelse i trøyer og gensere da :wacky:
 
5 mnd og bruker str 68. Noe i 62 passer ennå.. hun er 7500 gr og 64 cm.
 
5 mnd og er på 62 endå.... Eg har lyst å gå opp ein str for eg er så lei det vi har framme no [emoji23]
 
4 mnd og straks 1 uke og bruker 74. Guriland så stor han har blitt!
 
5 måneder og bruker 62 og 68. Noe i 62 har blitt knapt i armer og bein, mens noe i 68 må brettes opp, så hun ligger vel midt i mellom.
 
5 mnd, nå begynner enkelte klesplagg i 68 å bli for lite gitt :p

Var på 4mnd kontroll 7900g og 64 cm! Lang i ryggen og kompakt ellers :p
 
Haha, morsomt å lese at vi bruker samme størrelse nå som for 5 mnd siden! Og jeg tror vi kommer til å bruke 74-80 en stund til, men går muligens over i 86 i body siden han er lang i ryggen. (Han er ikke mer enn 72cm lang) Gutten min var jo abnormalt stor lenge, men nå er han aktiv og mye slankere. Har akkurat bestilt nye klær i 74-80, for nå var jeg skikkelig lei mye av det gamle. Og vi har vært gjennom en gooood del utslitte pysjer i denne størrelsen nå :wacky:
 
Back
Topp