Over på stor avdeling

Så utrolig dårlig! Da må de finne en bedre måte å organisere seg på, for det er noe av det viktigste de skal gjøre!

Termin er 23.oktober, føler det er så lenge igjen [emoji23] Og magen er ganske mye større enn sist, nærmer seg sånn jeg var mot slutten! Hvor stor blir jeg!? [emoji23]
Ja, det er jo det.. Så har vært mye oppgitt pga det, men nå blir det litt endring, så håper på bedring.

Hehe, ja, magen blir ofte større med nr 2 :p ! I god form, da?
 
Ja, det er jo det.. Så har vært mye oppgitt pga det, men nå blir det litt endring, så håper på bedring.

Hehe, ja, magen blir ofte større med nr 2 [emoji14] ! I god form, da?
Ja får håpe det [emoji4]

Ikke særlig bra, dessverre [emoji38] er akkurat som forrige gang, har masse kynnere og er ganske sliten. Har vært sykemeldt pga kvalme nesten hele veien hittil, nå søker jeg om svangerskapspenger pga kynnerne. Kroppen min liker tydeligvis ikke å være gravid, så dette blir nok siste gang [emoji1]
 
Jepp det skal hun. Broren skal bytte avd. også
 
Ja får håpe det [emoji4]

Ikke særlig bra, dessverre [emoji38] er akkurat som forrige gang, har masse kynnere og er ganske sliten. Har vært sykemeldt pga kvalme nesten hele veien hittil, nå søker jeg om svangerskapspenger pga kynnerne. Kroppen min liker tydeligvis ikke å være gravid, så dette blir nok siste gang [emoji1]
Uff, høres ikke behagelig ut.. de kynnerne kan være skikkelig plagsomme, og vonde. Husker det, hadde i ganske mange måneder med andremann. Maserier.
 
Nei eller jo men de blir bare 10 barn fra høsten så deler inn i 2 grupper bare. Så blir på en måte samme gruppe [emoji4] helt greit det
 
Nei eller jo men de blir bare 10 barn fra høsten så deler inn i 2 grupper bare. Så blir på en måte samme gruppe [emoji4] helt greit det
Liten barnehage ja :) ?
 
Får se om det blir noen avdeling i det hele tatt eller om jeg har dem hjemme.
 
Nærmeste bhg(6km unna) har 100 barn. Ikke ok i min bok, mye sykdom og stress. Etter det blir det 12 km til neste, mannen starter på jobb 6 og de fleste bhg her åpner tidligst 7. Jeg kan ikke levere heller:/ Så tror ikke det går.
Bytte bhg går det da ?
 
Nærmeste bhg(6km unna) har 100 barn. Ikke ok i min bok, mye sykdom og stress. Etter det blir det 12 km til neste, mannen starter på jobb 6 og de fleste bhg her åpner tidligst 7. Jeg kan ikke levere heller:/ Så tror ikke det går.

Ser den
 
Back
Topp