Jepp herligGodt å få maten servert
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jepp herligGodt å få maten servert
Overraskelse, enda bedreUsikker. Ikke vi som står for maten
Det spiller ingen rolle hvor man drar, men hva man gjør der man er.Litt irritererr på meg selv kjenner jrg som tenker at kengubarnet bare får kjip ferie i år... Er jo bare tull i grunn
Jepp smaker alltid godtOverraskelse, enda bedre![]()
Jeg ver det men likevel klarer jeg ikke å kvitte meg med tanken...Det spiller ingen rolle hvor man drar, men hva man gjør der man er.
Vi skal bare være hjemme, men er ganske sikker på at barna får en fantastisk ferie for det![]()
Sitter og lurer på om jeg skal lage noen schampi spyd å grille i morgen, har "frysen full" av detJepp smaker alltid godt
Det er diggSitter og lurer på om jeg skal lage noen schampi spyd å grille i morgen, har "frysen full" av det
Og muligens noen kamskjell
Og smelte litt smør, steke skallet fra schampiene i det for å smaksette det, blande det inn i noe majones sammen med litt sursøt chilisaus og bruke det som dipp.....Det er digg![]()
Kos deg, scampi er mannen glad i , ikke jegSitter og lurer på om jeg skal lage noen schampi spyd å grille i morgen, har "frysen full" av det
Og muligens noen kamskjell
Reelt får han i løpet av året og sommeren mye mer opplevelser og ferie enn svært mange. Enn de fleste vil jeg troJeg ver det men likevel klarer jeg ikke å kvitte meg med tanken...
Vi skal ikke være hjemme heller de 3 ukene med ferie
Nja endel i klassen som får merReelt får han i løpet av året og sommeren mye mer opplevelser og ferie enn svært mange. Enn de fleste vil jeg tro
Dere er da en del utenlands dere også?Nja endel i klassen som får mer
Mye utenlandsreisere i klassen
Ikke noe synd i han sånn egentlig men rart med de følelsene man har innimellom
Ikke i sydenDere er da en del utenlands dere også?
Kos dere , fint på Sørlandet
Ja det er en lang tur
Går det bra med lille? Vi kunne ha tatt en slik tur med eldste, men ikke med yngste. Jeg savner langturene![]()
Høres digg utOg smelte litt smør, steke skallet fra schampiene i det for å smaksette det, blande det inn i noe majones sammen med litt sursøt chilisaus og bruke det som dipp.....
Hva er i pakkene ?Vært en tur i byen, handlet litt til vi drar mandag og hentet to pakker![]()
Hatt en fin dag?God ettermiddag alle sammen![]()