Temp i vannet da?Ikke så mye, mannen skal tømme garasjen sier han , jeg skal bade
Så må jeg vel ut og handle lutt diverse
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Temp i vannet da?Ikke så mye, mannen skal tømme garasjen sier han , jeg skal bade
Så må jeg vel ut og handle lutt diverse
I bassenget er det nå bare 19, var kaldt i natt..Temp i vannet da?
Stort eller lite?Må ha nytt basseng. Noe å anbefale . Det vi hadde ble hull
Hjem til Sørlandet! Kjører fra Mo i Rana, 138mil sør med baby på 5mnd! Tar litt lengre tid enn sist sommer, men skal bli godt å komme hjem!
Jeg har ikke vært på stranda i år faktisk, utrolug nok.Jeg blir rent sjalu når jeg ser at dere skriver om bading. Jeg har ikke badet en eneste gang i år jeg
Det ligger et vann et stykke fra oss som vi kjører til, men det blåser en del der og vannet er litt vel kaldt for min del. I tillegg er det vonde steiner, så jeg må bruke sko. Litt vel følsomme føtterDe andre bader der da. Jeg vil helst ha sandstrand og litt temperatur på badevannet jeg.
Jeg har ikke vært på stranda i år faktisk, utrolug nok.
Men neste uke blir det strandturer da
Veldig glad vi har basseng ja, som er stort nok for mrg ogsåMen du har jo basseng. Vi har det vi og, men det er et lite et til barna og jeg kan overhode ikke strekke meg ut der ^^
Ok da er det jo grei tempI bassenget er det nå bare 19, var kaldt i natt..
Blir 25 som regel i 12 tiden
Må skravle en del selv70 innlegg til må jeg skravle i dag, hmm
Mellomting kanskjeStort eller lite?
Ikke badet her heller.Jeg blir rent sjalu når jeg ser at dere skriver om bading. Jeg har ikke badet en eneste gang i år jeg
Det ligger et vann et stykke fra oss som vi kjører til, men det blåser en del der og vannet er litt vel kaldt for min del. I tillegg er det vonde steiner, så jeg må bruke sko. Litt vel følsomme føtterDe andre bader der da. Jeg vil helst ha sandstrand og litt temperatur på badevannet jeg.
Toys r us har mange okMellomting kanskje
Lykke tilMye operasjoner i nærmeste familie i sommer. Håper alle går bra. 2 inngrep selv også Blææ, men det er ikke store greier
Får hjelpe hverandreMå skravle en del selv
Det er det, har varmepumpe til men ikke brukt foreløbigOk da er det jo grei temp
Se der da.Toys r us har mange ok