***skravletråden for JUNI***

Må ha nytt basseng. Noe å anbefale . Det vi hadde ble hull

Hjem til Sørlandet! Kjører fra Mo i Rana, 138mil sør med baby på 5mnd! Tar litt lengre tid enn sist sommer, men skal bli godt å komme hjem!

Ja det er en lang tur :)
Går det bra med lille? Vi kunne ha tatt en slik tur med eldste, men ikke med yngste. Jeg savner langturene :(

Jeg blir rent sjalu når jeg ser at dere skriver om bading. Jeg har ikke badet en eneste gang i år jeg :(
Det ligger et vann et stykke fra oss som vi kjører til, men det blåser en del der og vannet er litt vel kaldt for min del. I tillegg er det vonde steiner, så jeg må bruke sko. Litt vel følsomme føtter :P De andre bader der da. Jeg vil helst ha sandstrand og litt temperatur på badevannet jeg.

Jeg blir rent sjalu når jeg ser at dere skriver om bading. Jeg har ikke badet en eneste gang i år jeg :(
Det ligger et vann et stykke fra oss som vi kjører til, men det blåser en del der og vannet er litt vel kaldt for min del. I tillegg er det vonde steiner, så jeg må bruke sko. Litt vel følsomme føtter :p De andre bader der da. Jeg vil helst ha sandstrand og litt temperatur på badevannet jeg.
Jeg har ikke vært på stranda i år faktisk, utrolug nok.
Men neste uke blir det strandturer da

Jeg har ikke vært på stranda i år faktisk, utrolug nok.
Men neste uke blir det strandturer da

Men du har jo basseng. Vi har det vi og, men det er et lite et til barna og jeg kan overhode ikke strekke meg ut der ^^

Det ligger et vann et stykke fra oss som vi kjører til, men det blåser en del der og vannet er litt vel kaldt for min del. I tillegg er det vonde steiner, så jeg må bruke sko. Litt vel følsomme føtter :p De andre bader der da. Jeg vil helst ha sandstrand og litt temperatur på badevannet jeg.
Ikke badet her heller.

Mye operasjoner i nærmeste familie i sommer. Håper alle går bra. 2 inngrep selv også Blææ, men det er ikke store greier

Back
Topp