Ja, skjønner ikke hvor det kommer fra heller, har jo ikke på noe tidspunkt sagt at arbeidsgiver nekter, eller truer med å ta fra han jobben. Stemmer det, han jobber godt over 8t hver dag, noen uker jobber han både lørdager og søndager, noen ganger har jeg selv vært med han på jobb på søndager for at han skal bli fortere ferdig med det han skal gjøre. Ingen som tvinger han, dette er noe han gjør av egen fri vilje, fordi han selv ønsker å gjøre det og gjøre jobben sin skikkelig til punkt og prikke. Er nok my derfor han har fått den stillingen og nok også mye av grunnen til at firmaet er blitt så avhengig av han, det er jo kun hans egen feil egentlig. Mange her som ikke hadde fått jobb hos meg også for å si det enkelt.
Tusen takk, satser på at vi får ordnet det. Har heldigvis laget tråden på skjult gruppe under termingruppen min, hvor jeg også naturligvis har møt de som sier arbeidsgiver har ett problem osv. Men faktisk har jeg møtt flere som forstår problemet godt, og til og med en som faktisk gav meg et tips som mye mulig er redningen for oss [emoji5] hun er også den eneste som faktisk har lest hele innlegget jeg har skrevet og ikke kommet med tips som jeg allerede har fra skrevet i Hi. Vi planlagte heller ikke å få barn nå med det første, nettopp fordi at det passet rett og slett ikke i det hele tatt, pga økonomien som vi nå har pga huskjøpet som nettopp er gjort osv. Det høres jo så lett ut på alle å bare ta fra buffer konto eller spare konto, ingen har spurt hvor gamle vi er, om vi i det hele tatt har noe buffert å gå på etter huskjøpet. Blir så oppgitt over at folk tror alt er så forbanna enkelt hele tiden