Bkno0175672
Flørter med forumet
Jeg håper i det lengste for din del, men helt ærlig tror jeg ikke denne satt. Men du kan bli gravid og vil helt sikkert lykkes igjen! Klem[emoji24][emoji24]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg håper i det lengste for din del, men helt ærlig tror jeg ikke denne satt. Men du kan bli gravid og vil helt sikkert lykkes igjen! Klem[emoji24][emoji24]
UrettferdigVis vedlegget 263977
10 min tester og det er barre og vente på heksa.
Helt sant!!Ved å teste så tidlig som vi gjør avdekkes det mange flere kjemiske graviditeter, enn om vi hadde holdt oss til å teste ikm eller etter ikm. Så mye som 50 % av alle graviditeter går til grunne. Men jeg er en testetøs selv, greier ikke holde meg i skinnet når jeg bikker 7 dpo[emoji849]
Der har jeg troa at det er noe.Er dine skygger like sterke som denne ?
Den ser lovendes ut.10 dpo i dag. Jeg tar ikke av. Målet er ikke lenger å bare bli gravid, men få den til å sitte i 9 mnd....
Jeg heller klarer ikkje. Må teste, det klør i fingranj.Ved å teste så tidlig som vi gjør avdekkes det mange flere kjemiske graviditeter, enn om vi hadde holdt oss til å teste ikm eller etter ikm. Så mye som 50 % av alle graviditeter går til grunne. Men jeg er en testetøs selv, greier ikke holde meg i skinnet når jeg bikker 7 dpo[emoji849]
Hvor har du kjøpt de Wondfo-testene??
Til alle som kommenterte mitt ikke gravid bilde igår [emoji846]
Kl 03.45!!
Våknet hver time inatt for å se om jeg kunne teste...
nå sto jeg opp å gjorde det!
Testen igår ble nok negativ pga for utvannet urin [emoji173]️
Tror nok denne er til å stole på [emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️ dobbel lykke!
Vis vedlegget 264078
God morgen fra ferie i Tyrkia
Oppdatering; første testen er fra torsdag morgen (og tusen takk for tydehjelp )Den andre testen er tatt nå
Aner ikke hvor mange dpo. Tror jeg testet positiv for el søndag 10. Juni, men ikke testet etter det.
Håper virkelig at det holder hele veien denne gangen
Vis vedlegget 264080 Vis vedlegget 264081
Gratulerer<3 er så deilig å få opp 1-2 <3
Hadde akkurat tenkt til å høre om erfaringer på de testene. Vet ikke om jeg klarer å vente til jeg får pakke i posten, så lurer på å kjøpe rfsu tidlig fra butikken og teste i kveld eller i morgen tidlig![]()
Blenda babyplan idag, så det var sikkert bRe en sykt bra skyggeDer har jeg troa at det er noe.
Så bra! Da er du heldig! Jeg har opplevd det motsatte to ganger, så basert på egen erfaring trodde jeg ikke din ville vise 1-2 igjen nå altså! Håper den sitter hele veien inn!Til alle som kommenterte mitt ikke gravid bilde igår [emoji846]
Kl 03.45!!
Våknet hver time inatt for å se om jeg kunne teste...
nå sto jeg opp å gjorde det!
Testen igår ble nok negativ pga for utvannet urin [emoji173]️
Tror nok denne er til å stole på [emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️ dobbel lykke!
Vis vedlegget 264078
Så bra! Da er du heldig! Jeg har opplevd det motsatte to ganger, så basert på egen erfaring trodde jeg ikke din ville vise 1-2 igjen nå altså! Håper den sitter hele veien inn!