å herre, der kom det mangevar ikke meningen!
Haha[emoji23] hakk i plata!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
å herre, der kom det mangevar ikke meningen!
Ikke i det hele tatt.Oi![emoji28] gikk det etter planen??
God morgen alle sammen
Dårlig natt men men, heldigvis snart helg
God morgen
Vi har kommet oss over grensa og bussen våkner til liv. Noen sover enda.
Vi har en hylle hvor det skal stå 4 flasker (2 bad, gjestedo og kjøkken), teller opp når jeg ukeshandler, og fyller opp om det er mindre.Det har jeg prøvd. Den endre bare opp på badet![]()
God morgen alle sammen![]()
God morgen![]()
God kveld til deg ogsåGod kveld snuppa[emoji1]
Vi har en hylle hvor det skal stå 4 flasker (2 bad, gjestedo og kjøkken), teller opp når jeg ukeshandler, og fyller opp om det er mindre.
Bruker ikke opp en hel på en uke så vi henter på lagret dersom det går tomt et sted, da havner den ikke på badet
God helgGod kveld og god helg[emoji8]
Ikke så lett da.Vi har jo så dårlig plass over alt at vi knapt har plass til lagring i det hele tatt
Alt av oppbevaringsplass er opptatt. Pluss at vi har litt dårlige vaner![]()
Så gøyIkveld kjente jeg den første tanna. K er 6 mnd og en uke
Ja, ble skikkelig stolt. Samboer har vært borte i 2 uker og kommer hjem imorgen. På den tiden har hun lært å kravle og fått en tann. Sykt!Så gøy![]()
TakkLykke til
Min far reiste mye når han var ung, kunne godt være borte en 2-3 uker i strekk.Ja, ble skikkelig stolt. Samboer har vært borte i 2 uker og kommer hjem imorgen. På den tiden har hun lært å kravle og fått en tann. Sykt!
Huff ikke noe gøy alså. Tenk før i tiden så kjente ikke barna eller foreldrene hver andre pga jobb på sjøen osv.. skjønner godt han skiftet jobb da.Min far reiste mye når han var ung, kunne godt være borte en 2-3 uker i strekk.
Etter min storesøster kom til verden klarte han ikke mer og skiftet jobb.
Som han sa senere, han ble trist når han nesten "ikke kjente henne igjen når han kom hjem"
FredagskooosSerietid i senga, helt greit
Det skjønner jeg, det er stor forskjell på noe som skjer en gang og noe som skjer hele tiden.Huff ikke noe gøy alså. Tenk før i tiden så kjente ikke barna eller foreldrene hver andre pga jobb på sjøen osv.. skjønner godt han skiftet jobb da.
Her har det heldigvis kun dreid seg om et kurs i regi av jobben (engangskurs) som vil gi enormt god kompetanse på cv og at bedriften satser i disse nedgangstider. Så hvordan si nei takk ? Kostet jo 70 tusen og en får det dekket.