***skravletråden for JUNI***

Oi![emoji28] gikk det etter planen??
Ikke i det hele tatt.
2. etasje ble ferdig, resten tar vi en annen dag.
Avspaserte i dag etter 2 tøffe uker + oppkjøringen til de før.
Fant ut at kanskje jeg skulle slappe litt av også

Det har jeg prøvd. Den endre bare opp på badet :hilarious:
Vi har en hylle hvor det skal stå 4 flasker (2 bad, gjestedo og kjøkken), teller opp når jeg ukeshandler, og fyller opp om det er mindre.
Bruker ikke opp en hel på en uke så vi henter på lagret dersom det går tomt et sted, da havner den ikke på badet

Vi har en hylle hvor det skal stå 4 flasker (2 bad, gjestedo og kjøkken), teller opp når jeg ukeshandler, og fyller opp om det er mindre.
Bruker ikke opp en hel på en uke så vi henter på lagret dersom det går tomt et sted, da havner den ikke på badet

Vi har jo så dårlig plass over alt at vi knapt har plass til lagring i det hele tatt :(
Alt av oppbevaringsplass er opptatt. Pluss at vi har litt dårlige vaner :P

Vi har jo så dårlig plass over alt at vi knapt har plass til lagring i det hele tatt :(
Alt av oppbevaringsplass er opptatt. Pluss at vi har litt dårlige vaner :p
Ikke så lett da.
Vi har et rom på størrelse med et stort soverom med kontorplass, mange klesskap, stort ekstra kjøleskap (det på kjøkkenet er lite), fryser, hyller til tørrvarer, såper ++++
Har fast antall jeg skal ha av diverse ting, når jeg skriver handle liste skriver jeg først det jeg trenger til middager og andre utenom ting som ikke inngår i "standard sortimentet", resten bare teller jeg og skriver opp det jeg trenger for å fylle opp når jeg ukeshandler

Ja, ble skikkelig stolt. Samboer har vært borte i 2 uker og kommer hjem imorgen. På den tiden har hun lært å kravle og fått en tann. Sykt!
Min far reiste mye når han var ung, kunne godt være borte en 2-3 uker i strekk.
Etter min storesøster kom til verden klarte han ikke mer og skiftet jobb.
Som han sa senere, han ble trist når han nesten "ikke kjente henne igjen når han kom hjem"

Min far reiste mye når han var ung, kunne godt være borte en 2-3 uker i strekk.
Etter min storesøster kom til verden klarte han ikke mer og skiftet jobb.
Som han sa senere, han ble trist når han nesten "ikke kjente henne igjen når han kom hjem"
Huff ikke noe gøy alså. Tenk før i tiden så kjente ikke barna eller foreldrene hver andre pga jobb på sjøen osv.. skjønner godt han skiftet jobb da.
Her har det heldigvis kun dreid seg om et kurs i regi av jobben (engangskurs) som vil gi enormt god kompetanse på cv og at bedriften satser i disse nedgangstider. Så hvordan si nei takk ? Kostet jo 70 tusen og en får det dekket.

Huff ikke noe gøy alså. Tenk før i tiden så kjente ikke barna eller foreldrene hver andre pga jobb på sjøen osv.. skjønner godt han skiftet jobb da.
Her har det heldigvis kun dreid seg om et kurs i regi av jobben (engangskurs) som vil gi enormt god kompetanse på cv og at bedriften satser i disse nedgangstider. Så hvordan si nei takk ? Kostet jo 70 tusen og en får det dekket.
Det skjønner jeg, det er stor forskjell på noe som skjer en gang og noe som skjer hele tiden.
Merker jeg er mye borte selv, men det er fremdeles og regel ikke mer enn en 1-2 netter av gangen, og ikke hver uke..

Back
Topp