Altfor lite3 timer er lite...[emoji20]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Altfor lite3 timer er lite...[emoji20]
Klesbretting.
Jeg tror bokstavelig talt jeg aldri blir ferdig
Det er alltid en vask i maskina eller til tørk.
I tillegg har jeg alltid er bunke "sokke-rest" som noen av dem finner partneren sin i neste runde, og sånn går det nå...
Har satt på lammekjøtt. Komlemiddag in the making !
Eller raspeball for de som kaller det det [emoji111]
Jeg tror jeg ser sydenturen sveve i uvisse i årene som kommer... For den som husker .mannen sa jo at jeg kunne søke på og planlegge en sydentur neste sommer. (da er der 12 år siden vi var på Malta på bryllupsreise...)
Men nå driver jeg planlegging av feriene fremover.
Legoland er vel av interesse for han på snart ti i begrenset antall år fremover men mannen påpekte at jentene har ikke pass (må de ha det ?) så der får bli neste år. Eller, han ville utsette dyreparken et år eller to så yngste har mer utbytte av det (vi var der når mellomste var 3,5. Snakket med henne i dag. Hun husker at d er var en karusell og en trikk (i kardemommeby) og at de hjalp røverne og fikk pølse og saft. Og at Julius var der (tror jeg hun mer vet enn husker) fra tre dager er der det hun husket. Men hun hadde da glede av det der og da likevel) og Legoland når de har fått pass.
Derved høres det ut som hunderfossen/lilleputthammer da i år (som jeg da vil gjøre til en todagers med overnatting og ta begge de parkene.) korpset skal meget mulig til hunderfossen neste år så ikke dit da i alle fall
Utslitt etter regndag med unger som kjeder seg
Planlegging av korpstur kan visst avstedkomme noen tråder på bv
Ikke startet så mange i juni, men blir noen av dette...
Vel. Det er ikke for alle, men for de her i området er det DEN middagen [emoji23] Så hele familien min ble rimelig sjalu på snappen.Aldri smakt[emoji85]
Har å lage tyttebær og blåbær og solbærGodt jobbet[emoji1] må sylte jordbær jeg også! Mmm...[emoji173]️
Spennende[emoji16] deler du oppskrift med oss??
Ja de må ha pass[emoji4]
Men skjønte ikke, hvorfor kan dere ikke dra til syden neste år?
Det er godt!!Vel. Det er ikke for alle, men for de her i området er det DEN middagen [emoji23] Så hele familien min ble rimelig sjalu på snappen.
Så ringte jeg mamma og pappa og spurte om å besøke de. Og hørte pappa si jada. Bare kom. Men han var skuffa han ikke fikk komle.
Så sier jeg at jeg har med ei gryte med restene. Kunne høre jubelen ganske godt [emoji23][emoji23][emoji23]
Så da fikk de resten da [emoji111]
Det er noe av det beste vi vet hvertfall [emoji1][emoji1]Det er godt!!
Overhørt akkurat
Pappa, gode nyheter fra fotballkampen oppe. Brann leder 1-0
Brann spiller ikke, det er VM
Åja. Hvem er det da? Åja, Brasil!
Det sto nok bra på skjermen, men i kveld er ikke det brann nei. Bittelitt forskjell...
Når ferie ?Helt topp[emoji16] teller ned til ferie!
Du da?[emoji16]