~Ønskebarn17&19
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Desemberlykke2017
Julegavene 2019
Det er travelt å være alenemamma... og å være sosial med alle og enhver. Men gøy og, dagene fyker.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Babyen syns det er varmt inni magenTakk og pris for isbiter.
Drink, nei? Her spiser jeg isbitene for seg selvGjør som regel susen det i en ellers kjedelig drink
Er imponert over de som er alene med barna, skjønner ikke hvordan de klarer å få tid til alt.Det er travelt å være alenemamma... og å være sosial med alle og enhver. Men gøy og, dagene fyker.
Babyeneeeeee. FlertallBabyen syns det er varmt inni magen![]()

Åh? Er ikke det iskaldt da ?Drink, nei? Her spiser jeg isbitene for seg selv![]()
Sant. De første dagene var fæle. Litt pga utviklingstrinn og. Men ser ut til at det har roet seg litt. Og MÅ man så MÅ man. Blitt lite tid til å gre håret og fikse seg da men..Er imponert over de som er alene med barna, skjønner ikke hvordan de klarer å få tid til alt.
Jeg har mannen og ikke nok timer i døgnet som det er
Nei, herlig, har spist tre fulle glass med isbiter i ettermiddag.Åh? Er ikke det iskaldt da ?
Det har jeg ikke fått med megBabyeneeeeee. Flertall
Som ultralydlegen sa; her var det folksomt![]()
Du er gal. BrrNei, herlig, har spist tre fulle glass med isbiter i ettermiddag.![]()
Tvillinger. To gutterDet har jeg ikke fått med meg
Tvillinger, eller flere?
Jeg tror jeg hadde måttet skifte jobb, eller bedt sjefen om mindre krevende oppgaver skulle jeg ha klart det..Sant. De første dagene var fæle. Litt pga utviklingstrinn og. Men ser ut til at det har roet seg litt. Og MÅ man så MÅ man. Blitt lite tid til å gre håret og fikse seg da men..
Gratiss[emoji173][emoji173][emoji173][emoji173]Tvillinger. To gutter
32 uker og 3 dager i dag.![]()
Tusen takkGratiss[emoji173][emoji173][emoji173][emoji173]

Så gøy, her dere tenkt på navn enda?Tvillinger. To gutter
32 uker og 3 dager i dag.![]()
Jo, tør ikke tenke på om jeg ikke hadde vært i permisjon. Jeg er jo leder og har endel å holde styr på så. Men alt går vel. ? Eller så ikke heheJeg tror jeg hadde måttet skifte jobb, eller bedt sjefen om mindre krevende oppgaver skulle jeg ha klart det..
Det kan jeg tenke meg.Jo, tør ikke tenke på om jeg ikke hadde vært i permisjon. Jeg er jo leder og har endel å holde styr på så. Men alt går vel. ? Eller så ikke hehe
Du hadde nok greid det![]()
Oj da! Kan ha lange uker for det om ja!! Huff.Det kan jeg tenke meg.
Nå er jeg ikke leder, men er akkurat ferdig med en jobb uke på 45 timer +, og en natt på hotell.
De to neste ukene blir det omtrent det samme...
Og så går no dagane....