***skravletråden for JUNI***

Det er travelt å være alenemamma... og å være sosial med alle og enhver. Men gøy og, dagene fyker.

Er imponert over de som er alene med barna, skjønner ikke hvordan de klarer å få tid til alt.
Jeg har mannen og ikke nok timer i døgnet som det er
Sant. De første dagene var fæle. Litt pga utviklingstrinn og. Men ser ut til at det har roet seg litt. Og MÅ man så MÅ man. Blitt lite tid til å gre håret og fikse seg da men..

Jeg tror jeg hadde måttet skifte jobb, eller bedt sjefen om mindre krevende oppgaver skulle jeg ha klart det..
Jo, tør ikke tenke på om jeg ikke hadde vært i permisjon. Jeg er jo leder og har endel å holde styr på så. Men alt går vel. ? Eller så ikke hehe :wideyed:
Du hadde nok greid det :D

Jo, tør ikke tenke på om jeg ikke hadde vært i permisjon. Jeg er jo leder og har endel å holde styr på så. Men alt går vel. ? Eller så ikke hehe :wideyed:
Du hadde nok greid det :D
Det kan jeg tenke meg.
Nå er jeg ikke leder, men er akkurat ferdig med en jobb uke på 45 timer +, og en natt på hotell.
De to neste ukene blir det omtrent det samme...

Og så går no dagane....

Jurassic world var gøy ! Traff jammen ei venninne også der, så satt med hu også. Hu lo en del av meg da. For jeg hoppa så mye enkelte ganger [emoji849][emoji23]

Søstra mi måtte jammen roe meg ned litt også, da noen jenter på noen rekker bak snakka så mye, at jeg sikkert kunne gjenfortalt alt ! Jeg blir sprø jeg. Går man på kino holder man kjeft, snakker man hele tiden og høylytt, får man gå en annen plass altså.. [emoji849] Men de holdt kjeft etterhvert. Vet ikke om de begynte legge merke til dødens blikk fra meg eller noe... [emoji39]

Back
Topp