***skravletråden for JUNI***

God kveld![emoji1]
Tipp topp dag! Tok en spontan tur til Oslo[emoji2] gutta hadde ikke vært der før..
Så da ble det operataket, pariserhjul, Karl Johan, slottet, Slottsparken, Reptilparken, McDonalds og Oslo S[emoji16]
Så gøy.
Pariserhjul, det viste jeg ikke det var i Oslo, hvorhen?

Vært på Tusenfryd i dag, jeg.
Bare frøkna og jeg :)
 
Hun bør helst hoppe alene. Men noen må passe henne. Så jeg innfører i år at de hopper en og en o fjor hoppet de med henne. Men da med en ettåring som bare gynget. Nå hopper hun men de må ta mer hensyn enn førsteklassingene (min mellomste og naboen) gjør. Min eldste klarer det. Han slår ikke hjul ;-)

De største barna er flinkere til å huske å ta hensyn ja[emoji1]
 
Så koselig :)

Travel måned? Lenge til ferie nå?
Litt under en måned til ferie..

Har jeg ikke det alltid travelt :p
Har vært ekstra ille nå, har vært mye forberedelser til neste uke hvor "raketten skal ta av".
Heldigvis i Oslo slik at jeg slipper å være bortreist fra familien mandag - fredag, men kommer til å bli lange dager.
Tror jeg kommer til å gå 10 timer i + neste uke.

Så er det en tur til Bergen, og en til Trondheim før ferie...
3 uker ferie + 1 uke med avspasering..
 
Litt under en måned til ferie..

Har jeg ikke det alltid travelt :p
Har vært ekstra ille nå, har vært mye forberedelser til neste uke hvor "raketten skal ta av".
Heldigvis i Oslo slik at jeg slipper å være bortreist fra familien mandag - fredag, men kommer til å bli lange dager.
Tror jeg kommer til å gå 10 timer i + neste uke.

Så er det en tur til Bergen, og en til Trondheim før ferie...
3 uker ferie + 1 uke med avspasering..
Jo! ^^

Oi, det var lange dager ja. Du fortjener virkelig ferie nå!
 
Jeg tenker vi skulle ta en tur på Hadeland Glassverk i sommer, jeg shopper julegaver, mannen og ungene ser på dyrene og rir på hest

Hva tenker du at du skal kjøpe? Jeg har kun sett nips derifra, så jeg aner ikke hva annet de har, men jeg vil jo tro at de har mye fint?
 
Litt under en måned til ferie..

Har jeg ikke det alltid travelt :p
Har vært ekstra ille nå, har vært mye forberedelser til neste uke hvor "raketten skal ta av".
Heldigvis i Oslo slik at jeg slipper å være bortreist fra familien mandag - fredag, men kommer til å bli lange dager.
Tror jeg kommer til å gå 10 timer i + neste uke.

Så er det en tur til Bergen, og en til Trondheim før ferie...
3 uker ferie + 1 uke med avspasering..

Og den ferien trenger du!
 
Jo! ^^

Oi, det var lange dager ja. Du fortjener virkelig ferie nå!
Det er for en periode.
Er et ganske stort prosjekt.
Ekstremt slitsomt, men samtidig utrolig lærerikt og gøy...

Jeg liker å klatre på jobb, har bestandig gjort det, har klatret veldig fort de siste årene.
Skal jeg klatre mer nå, må jeg får en lederstilling, og det er jeg ikke sikker på om jeg ønsker.
Mer ansvar og mer komplekse prosjekter passer meg utmerket :)
 
Back
Topp