Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den er positiv og den blir sterkere ut på dagen.Hva tror dere? Glow mener denne er positiv, hva mener dere? Jeg venter egentlig på enda et hakk sterkere strekVis vedlegget 261818Vis vedlegget 261819
Ååååå, hva skjer her a.
regner med at tanta er rett rundt hjørnet nåHva tror dere? Glow mener denne er positiv, hva mener dere? Jeg venter egentlig på enda et hakk sterkere strekVis vedlegget 261818Vis vedlegget 261819
Det hadde vert knas med enda høyere temp i morgonLurer på det samme, håper tempen blir litt lettere å tolke neste gangregner med at tanta er rett rundt hjørnet nå
Det hadde vert knas med enda høyere temp i morgon![]()

Heelt ferskis på temping her! Men jo mer jeg leser om det, jo mer får jeg lyst til å teste det ut!!
Men jeg trenger input fra dere som har erfaring. Jeg vet at man skal tempe idet man våkner, før noe annet. Men realiteten blir som følger her i huset: førstemann våkner, vi samsover, så jeg legger han til puppen og så temper jeg.
Tenker dere at dette er innafor? Mtp å få brukbare målinger..
Jeg temper i munn, vet det ikke er ideelt, men tenker at så lenge jeg gjør det likt (og spesielt når jeg blir litt rutinert) så vil det være bra nok..
Innspill? Erfaringer?![]()
Hvor finner man dette «skjemaet»?Den er enig med meg, nesten positivVis vedlegget 261718
Hva tror dere? Glow mener denne er positiv, hva mener dere? Jeg venter egentlig på enda et hakk sterkere strekVis vedlegget 261818Vis vedlegget 261819
Heelt ferskis på temping her! Men jo mer jeg leser om det, jo mer får jeg lyst til å teste det ut!!
Men jeg trenger input fra dere som har erfaring. Jeg vet at man skal tempe idet man våkner, før noe annet. Men realiteten blir som følger her i huset: førstemann våkner, vi samsover, så jeg legger han til puppen og så temper jeg.
Jeg temper i munn, vet det ikke er ideelt, men tenker at så lenge jeg gjør det likt (og spesielt når jeg blir litt rutinert) så vil det være bra nok..
Hvor finner man dette «skjemaet»?
Der ble den knallpositiv så håper på temp hopp i morgen [emoji1319]Vis vedlegget 261880

Hvordan får man sjekket dette? Har registrert meg hos flow nåDen er enig med meg, nesten positivVis vedlegget 261718
Hvordan får man sjekket dette? Har registrert meg hos flow nå