Blåveis96
Betatt av forumet
I dag skulke jeg vært på oul, skulle egentlig hatt en november skatt i magen min. Jeg er så bekymret og lei meg nå. At livet skal by på så mye motgang og utfordring [emoji17]
Skjønner deg veldig godt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
I dag skulke jeg vært på oul, skulle egentlig hatt en november skatt i magen min. Jeg er så bekymret og lei meg nå. At livet skal by på så mye motgang og utfordring [emoji17]

Jeg vil bare komme med en solskinnshistorie, for det kan faktisk gå bra ogsåMen i dag er den sterkere igjen.. Her er det virkelig noe som ikke stemmer[emoji17] Vis vedlegget 261349 Tatt på morgenurin og jeg er 14 dpo i dag. Blør, men veldig av og på.
Jeg syns ikke streken din er svak til å være 14 dpo.. Her er min test 22 dpo liksomTakk for svar. Jeg er urolig, med bare en eggleder igjen, er selvsagt veldig redd for å miste den også[emoji17] Jeg tviler på at det er livlaga med denne graviditeten. Så rare tester, så å si ingen stigning. Å veldig svak test til å være 14 dpo.
krysser fingrene for deg!! Jeg vil bare komme med en solskinnshistorie, for det kan faktisk gå bra ogsåJeg hadde også svake streker i starten. 11 dpo begynte jeg og spotte som jeg alltid gjør ved forventet mens. Ved forventet mens rundt 14 dpo begynte det å ta seg opp. Blødde mye, men var veldig av og på. Da begynte testene først å stige og alt var bra
blødde av og på gjennom hele 1 trimester, og deler av 2 trimester. Bestill en time til legen <3 er et godt tegn at testene nå har blitt sterkere!!
![]()
Skjønner deg veldig godtJeg skulle vært halvveis i svangerskapet rundt denne tiden. Litt vemodig å tenke på
her så rart fordi det var akkurat sånn jeg hadde det i starten av svangerskapet mitt!! 2 dager etter positiv test våknet jeg på natten av at jeg hadde så vanvittig vondt i magen, hadde diare og noe oppkast. oppkasten ga seg ila natta, men diareen fortsatte i flere dager. Hva det der var for noe aner jeg ikke, og oppi det hele så blødde jeg liksom. Det var jo dømt til å gå til helv****... Var ganske sjokkert når jeg kom på tidlig ul i uke 6 og hjertet banket. Helt sprøtt..jeg hadde før dette hatt flere kjemiske graviditeter.Så koselig du deler en sånn fin historie [emoji173]️ Trenger det. Syns det er så merkelig med de magesmertene jeg har hatt, fordi de minner meg kun om magevirus ikke om menssmerter eller abort. Har hatt diaré like lenge som magesmertene[emoji15] Har vært noen krevende dager. Regnet med de vil ha HCG prøver av meg, det positive med å bli ivaretatt på sykehuset er at man får svar på de prøvene relativt fort! Skal bli undersøkt på føde/gyn i morgen. Ringte å snakket med dem i dag og de har jo journalen min fra tidligere. Å det er jo litt rusk der kan man si.. Har hatt exu i 2016 samt to aborter som har blitt fulgt opp der siden august 2017.. Hadde jeg enda kunne spådd fremtiden du[emoji5]
her så rart fordi det var akkurat sånn jeg hadde det i starten av svangerskapet mitt!! 2 dager etter positiv test våknet jeg på natten av at jeg hadde så vanvittig vondt i magen, hadde diare og noe oppkast. oppkasten ga seg ila natta, men diareen fortsatte i flere dager. Hva det der var for noe aner jeg ikke, og oppi det hele så blødde jeg liksom. Det var jo dømt til å gå til helv****... Var ganske sjokkert når jeg kom på tidlig ul i uke 6 og hjertet banket. Helt sprøtt..jeg hadde før dette hatt flere kjemiske graviditeter.
Godt å høre at du blir ivaretatt på sykehuset <3 jeg syns ikke du skal ta sorgene på forskudd, selv om jeg vet at det er lettere sagt enn gjort. jeg syns det er positivt at du har stigning på testene dine!! gleder meg til å følge deg videre![]()
Samme her, er stadig inne å titter på november 2018.. Sender deg masse gode tanker og håper alt ordner seg for deg [emoji173]
Jeg syns ikke streken din er svak til å være 14 dpo.. Her er min test 22 dpo liksomkrysser fingrene for deg!!
![]()
Jeg driver å sammenligner testene mine fra tidligere graviditeter jeg vøtt[emoji5] Har bildebiblioteket full av positive graviditetstester. Forrige graviditet fikk jeg 2-3 på digital 14 dpo.. Men jeg vet jo at man ikke skal sammenligne seg med andre..
De sier jo at man ikke kan sammenligne graviditeter, så får håpe det er bra i ditt tilfelle![]()
Hvordan har det gått i dag? Har sendt deg noen tankerHar der virkelig ikke noe bra nå, skal til undersøkelse på Ullevål i morgen..
Mensen kom 25.05 den, så nå har jeg EL igjen alleredeHvordan går det med deg?[emoji4]
Har EL ila neste dagene jeg også! Heier på oss![emoji4]Mensen kom 25.05 den, så nå har jeg EL igjen allerede![]()
Er det mulig ......
Jeg har fortsatt ikke ord...
Har 2 aborter bak meg, håper fastlege vil følge dette bedre opp. Vet flere har fått medikamenter når de har blitt gravide..
Sa at flere fikk tettere oppfølgning ved neste svangerskap, samt at flere fikk blodfortynnende (ut ifra det jeg har lest i flere av forumene her inne, så er det ganske mange som får det tilbudet!)
Samme med TUL, det får man ikke fra det offentlige heller før etter 3 aborter... bah! Synd det skal være så forskjell fra lege til lege..
Gratulerer!!! [emoji322][emoji173]️
Be om henvisning til gynekolog så får du sikkert ukentlige UL om det må til! Det er jeg blitt lovet med neste [emoji1360][emoji5]
Takk for det <3Det synes jeg er veldig rart. Jeg har sikkert fått 8 tul fra det offentlige. Det var før jeg mistet tredje gangen...
Som sagt, krev en henvisning!