Vis vedlegget 261216
Hadde lovet meg selv å ikke teste denne måneden....men greide det ikke:-/
Er dette to streker eller ser jeg syner??
Ser lett to streker!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vis vedlegget 261216
Vis vedlegget 261243
A1 graviditetstest i ettermiddag, rosa, svak strek og mindre tvil enn den forrige jeg la ut [emoji4] Bare håper den er sterkere i morgen [emoji173]️
Vis vedlegget 261216
Vis vedlegget 261243
A1 graviditetstest i ettermiddag, rosa, svak strek og mindre tvil enn den forrige jeg la ut [emoji4] Bare håper den er sterkere i morgen [emoji173]️
Ser streken godt her![]()
BABY STREKVis vedlegget 261216

Jeg ser strek.Vis vedlegget 261243
Hva er det her for en strek?
Hadde ikm på søndag (3 dager siden), men blir aldri skikkelig blødning.. bare bittelitt brunt gugg. Har testet negativ i hele dpo perioden, tok denne samt en annen (rfsu), den var negativ. Er det skygge?
Den er rosa, så tviler på at det er skygge! [emoji4]Hva er det her for en strek?
Hadde ikm på søndag (3 dager siden), men blir aldri skikkelig blødning.. bare bittelitt brunt gugg. Har testet negativ i hele dpo perioden, tok denne samt en annen (rfsu), den var negativ. Er det skygge?
Jeg vil påstå at dette er babystrek [emoji5][emoji173]️
Hmm.. tror dere? Så rart at de andre testene er negative da. Må ta en i morgen tidlig..Den er rosa, så tviler på at det er skygge! [emoji4]

Rfsu er egentlig ikke til å stole på, får positiv å negativ om en Ann.Hmm.. tror dere? Så rart at de andre testene er negative da. Må ta en i morgen tidlig..
Tørr ikke tro noe som helst![]()
Fysh! Får en falsk positiv med de? Skulle ikke vært lov!Rfsu er egentlig ikke til å stole på, får positiv å negativ om en Ann.
Hva er det her for en strek?
Syns ikke dette ligner en skyggestrek, ser positiv ut![]()

tørr verken håpe eller tro! Test i morgen tidlig!Vet ikke om jeg klarer å vente så lenge.. får la være å tisse før jeg skal legge meg, og ta en da....Spennende![]()