Mage? Synes den allerede?

Nå som jeg har mindre luftplager er «magen» blitt flatere igjen[emoji23] er 15+0 idag, og har bare en bitteliten kul[emoji177]

Jeg fikk høre av samboeren idag at jeg så normal ut igjen. Han syns visst magen hadde sett litt lubben ut en periode nå. Nå ser det ut som jeg er gravid. Magen har visst fått en normal form ,

Trodde jeg hadde fått litt mage, men så hadde jeg en dag med dårlig i magen, så nå ser jeg bare lubben og dvask ut igjen[emoji28][emoji85]16+2 idag. Håper den blir mer markert snart[emoji119][emoji23]

Jepp. Gått opp 4,7 kg allerede. Veier nå 54,7 kg og fortsetter vekten sånn blir jeg stor[emoji85] bilder tatt idag. 15+120180603_151008.jpg20180603_151108.jpg

Magen min har plutselig fått en kul. [emoji15] dette er nummer to så den kommer kanskje fortere da? Noen med erfaring?

Jupp, den kommer ofte raskere jo flere svangerskap man har.
Dette på grunn av at livmorens orginalstlrrelse er litt større til vi som har vært gravide før. Samt at livmorbåndene allerede har blitt strekt ut litt tidligere.
Dette er mitt 5. Svangerskap (blir forhåpentligvis barn nr.4)
Jeg er i uke 21+6 nå og magen vises den. Mannen mener det er tydelig gravidkul. Så kan vel ikke skjule det stort lengre nå...

Back
Topp