Det må være superdeiligGravid, ikke chubby
![]()
Ja, her er babymage
Herlig mage![]()
Tusen takk!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det må være superdeiligGravid, ikke chubby
![]()
Herlig mage![]()

Wow! Så utrolig fin mage!!Har fått godt med mage, ja ... 15+3 i dag. Folk gjetter på at jeg er 5-6 mnd på vei
Vis vedlegget 257993
GuuuuriHar fått godt med mage, ja ... 15+3 i dag. Folk gjetter på at jeg er 5-6 mnd på vei
Vis vedlegget 257993

Hahaha føler det samme selv! Kunne trekke inn «det ekstra» jeg hadde før, mens nå... så blir på en måte kulen værende der og bare ser tjukk ut om jeg holder inn!Mange fine magerJeg har nok fått mage jeg og, men i mitt hode ser jeg fremdeles bare lubben ut.. Selv om magen er mye mer tydelig, og umulig å skjule nå. Fettmagen jeg har hatt kunne jeg trekke inn, nå kan jeg ikke det. .
Er 12+4, i følge en tidlig ultralyd.
![]()
Hahaha føler det samme selv! Kunne trekke inn «det ekstra» jeg hadde før, mens nå... så blir på en måte kulen værende der og bare ser tjukk ut om jeg holder inn!
er akkurat sånn ja. Vil si det på jobb nå, samtidig som jeg ikke vil si det, for da sier vel folk at det har de tenkt på en stund pga magen..
Hehe.. men må nok komme ut med det snart , meget synlig ja..Har ikke sagt noe selv.... venter til jeg må haha!er akkurat sånn ja. Vil si det på jobb nå, samtidig som jeg ikke vil si det, for da sier vel folk at det har de tenkt på en stund pga magen..
Hehe.. men må nok komme ut med det snart , meget synlig ja..
Å ja, det er koselig!I dag var det ei som spurte om jeg var gravid for første gang. Jeg er 13+2 i dag. Synes det var så koselig at hun kunne se det![]()
I dag var det ei som spurte om jeg var gravid for første gang. Jeg er 13+2 i dag. Synes det var så koselig at hun kunne se det![]()
Å, ja, har vært der en stund selvÅh, så koselig! Gleder meg til jeg også er der. Per nå ser det bare ut som jeg har est ut litt, (tiltross for vektnedgang) så ingen tør å si noe ^^