Mage? Synes den allerede?

Jeg blir nesten litt misunnelig! Jeg ser bare litt smålubben ut. Tilnærmet ingen endring med andre ord :hilarious:

Godt å se det ikke bare er meg som har fått mage. Nummer to her å føler magen poppet mye fortere med nr 2. [emoji85] i dag er det ultralyd på Jessheim får å se hvem som skjuler seg der inne [emoji173]️
Hvordan gikk det igår?<3

Jeg har fått en liten mage, men ser mest lubben ut. Har lagt på meg ganske mye så om ettermiddagen ser man mest ekstra flesk, men om morgenen ser det mer ut som en liiiten gravid mage. Begynner å bli vanskelig å skjule nå.

Mange fine mager! Kan vel se antydning til mage her, men er ikke veldig tydelig. Er andregangs så trodde den skulle komme tidligere enn sist, er 14+4 nå

Jeg synes ikke at magen trenger å vokse noe mer på leeenge nå..
15+2 på bildet[emoji85]

Åh, jeg ble glad av å se dette bildet. Min mage er også sånn, bare at jeg er innmari tjukk fra før, så jeg føler at det bare er tjukkas liksom. Godt å se at noen slanke også får gravidmage tidlig.

Åh, jeg ble glad av å se dette bildet. Min mage er også sånn, bare at jeg er innmari tjukk fra før, så jeg føler at det bare er tjukkas liksom. Godt å se at noen slanke også får gravidmage tidlig.

Hadde noe mage fra før av jeg også altså, men den begynte ikke så høyt oppe[emoji12]
Fikk mage tidlig i forrige svangerskap også..

Back
Topp