Åå mange fine mager[emoji7]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Hvordan gikk det igår?<3Godt å se det ikke bare er meg som har fått mage. Nummer to her å føler magen poppet mye fortere med nr 2. [emoji85] i dag er det ultralyd på Jessheim får å se hvem som skjuler seg der inne [emoji173]️
Samme her!Jeg blir nesten litt misunnelig! Jeg ser bare litt smålubben ut. Tilnærmet ingen endring med andre ord![]()
Gratulerer så mye!! Hvor langt på vei?Det gikk veldig bra [emoji170] ser ut som vi muligens venter en gutt. Men han var ikke helt sikker
Vis vedlegget 257445
JaaaaNoen andre som venter veldig på magen? Jeg har så lyst at den skal vises litt![]()
Jeg synes ikke at magen trenger å vokse noe mer på leeenge nå..
15+2 på bildet[emoji85]
Åh, jeg ble glad av å se dette bildet. Min mage er også sånn, bare at jeg er innmari tjukk fra før, så jeg føler at det bare er tjukkas liksom. Godt å se at noen slanke også får gravidmage tidlig.
Har fått godt med mage, ja ... 15+3 i dag. Folk gjetter på at jeg er 5-6 mnd på vei
Vis vedlegget 257993
Tusen takk!Føler meg skikkelig gravid
![]()

Herlig mageHar fått godt med mage, ja ... 15+3 i dag. Folk gjetter på at jeg er 5-6 mnd på vei
Vis vedlegget 257993
Gratulerer så mye!! Hvor langt på vei?