****Mai skravletråden****

Hva tenker du er rundt tall?:)

Totalt antall innlegg hun har skrevet på bv

Så har hun kontroll på hvor mange hun hr skrevet gjennom mnd uten å sjekke topplisten som "bare" oppdateres hver fjerde time.
Også har noen av oss en litt sånn vag "ocd" på tallorden vi liker.
 
Nja. Syns fremdeles det er digg på strandavær jeg da men [emoji14]

Her blåser somregel litt så uten sol og med vind er 23 potensielt litt kjølig på stranda. lillemor blir fort kald når hun er våt da.
 
Hun ble vel 14,5 år sånn ca. Ville blitt 15 i sommer om hun hadde levd enda. På slutten såpass syk at det var på tide å gi slipp. Kronisk syk også men det var velregulert og plaget henne ikke, men hun hadde noen heftige runder med infekjsoner muligens som følge av den kroniske sykdommen de siste årene som reduserte henne en del.

Savner henne. Og merkbrt hvor ekstremt mye smuler vi har på gulvet. Vi hadde aldri smuler på gulvet. De tok hun seg av

Det skjønner jeg. De er jo en del av familien[emoji173]️ tror du at det blir hund igjen på dere da?
 
Rundt tall ja... greia er at jeg har 83091
veldig snart 83100 men da havner jeg utnefor topp 30 så jeg må mer

Og synes i mitt hode at 83100 eller 83200 uansett iikke er rundt. 83500 til nød. Men det er jo absrd langt opp på et par timer da så det går jo ikke
Er ikke like rundt, nei, men for meg holder det mer enn nok å slutte på 2 0'er
 
Så godt. Alltid litt bobob om man bestiller sko på nett. Liker å få prøve, men på samme tid er det så digg å få de i kassa [emoji23]

Ungene er ikke så kresen. Men mine fibro/me føtter er yber kresen. Så er ikke mange sko jeg klarer å gå med. Ser med lengsel etter 99 kr skoene på hm. Men det kan jeg bare glemme.

Fitflop skoene er prøvd ut en gang jeg var i en butikk. Men ikke hadde nok penger[emoji23]
 
31. Plass er ikke bra.

Skravle på da i kveld.

Kokt jeg. Og kjører frem og tilbake og henter og leverer. Trøtt. Pg fortsatt vondt i nakken
Mannen har massert .det var godt men trenger mer. Vi har bare ikke tid til å sitte stille sammen.
I ikveld, spørs hvor sent han kommer hjem
Og om han henter den nye pc'n sin. Da er han vel opptatt

Håper du har fått en real runde massasje i kveld Sara![emoji1]
 
Her blåser somregel litt så uten sol og med vind er 23 potensielt litt kjølig på stranda. lillemor blir fort kald når hun er våt da.
Da så. En ting om det er litt i ly liksom. Da er det mer hagevær ja
 
De der august-babyene altså. Jeg følger (sniker på) veldig mange tråder på august nå
Premature og innlagte mødre. Det er unormalt mange synes jeg. Og blir rent bekymret og må følge tråder og se hvordan det går.

Håper det går bra med dem alle[emoji173]️
 
Ungene er ikke så kresen. Men mine fibro/me føtter er yber kresen. Så er ikke mange sko jeg klarer å gå med. Ser med lengsel etter 99 kr skoene på hm. Men det kan jeg bare glemme.

Fitflop skoene er prøvd ut en gang jeg var i en butikk. Men ikke hadde nok penger[emoji23]
Så godt da. Det er jo greit å prøve de på forhånd. Så vet en en passer de også og slikt om en bestiller de :D
 
Og når man tror alle ungene sover

Og hører en lyd nede

Og møtes i trappa av en gråtende toåring som ikke fant mamma...
 
Back
Topp