****Mai skravletråden****

Da hadde det vært greit ja. Hvor varmt er det meldt?

Pr nå skrive både pent og yr opp i 23, og det er ikke ille, det var opprinneig medt væromsag og 13 grader og regn, så vi tar gjerne 23 og lettskyet sol ja :)
 
Mannen klippet på vår hund men han var ikke så glad i det så ba dem oftest om å gjøre det når hun var hos vet i tillegg så ble det ikke så ofte hjemme (regelmessige kontroller .kronisk syk hund)

Hunden deres var mye syk den ja. Og veldig gammel? Var det ikke så?
 
Skal ut og tømme biler og så skal jeg se hva jeg kan bidra med.
Men blir nok ikke så mye.
Ikke langt unna rundt tall og ønsker ikke å sitte så alt for sent oppe

Rundt tall ja... greia er at jeg har 83091
veldig snart 83100 men da havner jeg utnefor topp 30 så jeg må mer

Og synes i mitt hode at 83100 eller 83200 uansett iikke er rundt. 83500 til nød. Men det er jo absrd langt opp på et par timer da så det går jo ikke
 
Pr nå skrive både pent og yr opp i 23, og det er ikke ille, det var opprinneig medt væromsag og 13 grader og regn, så vi tar gjerne 23 og lettskyet sol ja :)
Åja. 23 grader er fin temperatur da [emoji1] Strandvær det !
 
Hunden deres var mye syk den ja. Og veldig gammel? Var det ikke så?

Hun ble vel 14,5 år sånn ca. Ville blitt 15 i sommer om hun hadde levd enda. På slutten såpass syk at det var på tide å gi slipp. Kronisk syk også men det var velregulert og plaget henne ikke, men hun hadde noen heftige runder med infekjsoner muligens som følge av den kroniske sykdommen de siste årene som reduserte henne en del.

Savner henne. Og merkbrt hvor ekstremt mye smuler vi har på gulvet. Vi hadde aldri smuler på gulvet. De tok hun seg av
 
Uff ja den varmen er jo veldig uvant.

Her har morgenen vært amper. Vi får skylde på svangerskap hos meg og heteslag hos mannen, men jeg har ærlig talt lyst til å både filleriste og hudflette ham når han kommer hjem fra å ha levert i bhg.

Håper dere ble venner igjen[emoji4]
 
Åja. 23 grader er fin temperatur da [emoji1] Strandvær det !

Om det er sol så er det strandvær. Om det er skyer er det "delig å være i hagen"-vær
 
Back
Topp