Vipps, snart jul!Hva skjedde med mai?![emoji30][emoji85]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vipps, snart jul!Hva skjedde med mai?![emoji30][emoji85]
DefinitivtDen sliter vi nok litt med[emoji23]
Var egentlig veldig med folk, jeg var bare fryktelig kjapp med kamera idet alle var i sjøen eller alle var på land. [emoji23] Akkurat mellom der var det tomt heldigvis. Vil ikke ta bilde av masse ukjente heller [emoji13]Det var jo en rolig strand.
Her er det sånn at ungene står som sild i tønne i vannet nesten. Og tett mellom folk og håndklær på land
Smelta avgårde velHva skjedde med mai?![emoji30][emoji85]
Jeg har troa på deg [emoji847]Noe sånn.
Alltid usikker på om.det et 1-30 eller 1-29
Men opp skal jeg i alle fall
Var egentlig veldig med folk, jeg var bare fryktelig kjapp med kamera idet alle var i sjøen eller alle var på land. [emoji23] Akkurat mellom der var det tomt heldigvis. Vil ikke ta bilde av masse ukjente heller [emoji13]
Jeg har troa på deg [emoji847]
Tror heller ikke 10 000 nei. Da måtte vi vært ivrige i går også. Var rimelig rolig i går [emoji5]7665 innlegg nå, blit ikke 10000 i kveld nei. Men 8000? Delmål`?
Såpass. Her var det en real dusj gitt. Rundt 30 minutter med en saftig sluse. Var digg.
Er ikke så mye som skiller hellerSkal nok klre det tenker jeg
Fryktelig varmt på rommene? [emoji17]Umulig å legge minsta idag[emoji31]
Tror heller ikke 10 000 nei. Da måtte vi vært ivrige i går også. Var rimelig rolig i går [emoji5]
Da hadde det vært greit ja. Hvor varmt er det meldt?Håper egentlig det er varmt nok i morgen til å dr på stranda, noe redusert temp på meldignene men gasnke vrmt håper jeg. I morgen skal vi jo nemlig faktisk ikke noe. Eneste dagen denne uka.
Er ikke så mye som skiller heller![]()
Skal ut og tømme biler og så skal jeg se hva jeg kan bidra med.7665 innlegg nå, blit ikke 10000 i kveld nei. Men 8000? Delmål`?
Ja. Syns det. Har til tider følt meg ensom gitt [emoji56]Velig, og rolig i dag også hitil syns jeg
Du gjorde det, savnet deg.
Jobbet du?