****Mai skravletråden****

Siste dag allerede? Har de ikke SFO i juni?
Jo. Men jeg sa hu opp før. Fordi jeg vil ikke bruke plassen hele sommeren uansett.

Her måtte man si opp plassen slik at den ble sagt opp i august. Og jeg nekter å betale for sfoplass juli og august når vi ikke bruker den gitt. Så jeg sa den opp slik at den ble ut mai heller. Jeg er hjemme pga AAP uansett. Og eldste dattera mi er hjemme også på likt med hu minste 4 av 5 dager. Så den ene dagen i uka går hu bare hjem til meg da.

Sfo er jommen dyrere enn bhg var så. Og AAP er ikke så mye å skryte av heller gitt

Jo. Men jeg sa hu opp før. Fordi jeg vil ikke bruke plassen hele sommeren uansett.

Her måtte man si opp plassen slik at den ble sagt opp i august. Og jeg nekter å betale for sfoplass juli og august når vi ikke bruker den gitt. Så jeg sa den opp slik at den ble ut mai heller. Jeg er hjemme pga AAP uansett. Og eldste dattera mi er hjemme også på likt med hu minste 4 av 5 dager. Så den ene dagen i uka går hu bare hjem til meg da.

Sfo er jommen dyrere enn bhg var så. Og AAP er ikke så mye å skryte av heller gitt

Da skjønner jeg godt at du velger å gjøre det på den måten. Hvilken klasse går hun i?

Lille våkna ifra hvilen helt i tåke. Så da ble det å legge seg inntil å tilby pupp da... så her ligger jeg[emoji6] får godt til til bv i det minste[emoji23]

Da skjønner jeg godt at du velger å gjøre det på den måten. Hvilken klasse går hun i?
Hu går i 2.klasse nå. Opp i 3.klasse til høsten. Så hadde tatt hu ut uansett. Da de fleste tar de ut ser jeg. Tok eldste også ut når hu skulle opp til 3.klasse og hu ble også tatt ut før sommerferien starta [emoji14]

Når er du ferdig for dagen? Ikke godt med nakken da [emoji17]
Det er det som er... Fleksibel arbeidstid...

Jeg har full arbeidsdag i min 90% stilling ca kvart over tre. Gir meg straks

Gleder meg til i morgen.
Hjemmekontor frem til 12 også avspaserer jeg resten av dagen [emoji4]

Back
Topp