Plenen ferdig klippa, og det ser ut som jeg har løpt maraton[emoji23]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg tok ut av oppvaskmaskinen og støvsugde ista og det var veldig greit å få gjortFikk du klippet gresset?
![]()
Jeg er sååå klar for å gå hjem
Jeg er så stiv og støl i nakken. Lite å gjøre. Litt. Men lite. Nydelig vær. Lyst hjem.
Jo. Men jeg sa hu opp før. Fordi jeg vil ikke bruke plassen hele sommeren uansett.Siste dag allerede? Har de ikke SFO i juni?
Haha. Fikk du noe farge da? Det er jo bonusen ved plenklipping i sola [emoji5]Plenen ferdig klippa, og det ser ut som jeg har løpt maraton[emoji23]
Jo. Men jeg sa hu opp før. Fordi jeg vil ikke bruke plassen hele sommeren uansett.
Her måtte man si opp plassen slik at den ble sagt opp i august. Og jeg nekter å betale for sfoplass juli og august når vi ikke bruker den gitt. Så jeg sa den opp slik at den ble ut mai heller. Jeg er hjemme pga AAP uansett. Og eldste dattera mi er hjemme også på likt med hu minste 4 av 5 dager. Så den ene dagen i uka går hu bare hjem til meg da.
Sfo er jommen dyrere enn bhg var så. Og AAP er ikke så mye å skryte av heller gitt
Haha. Fikk du noe farge da? Det er jo bonusen ved plenklipping i sola [emoji5]
Hu går i 2.klasse nå. Opp i 3.klasse til høsten. Så hadde tatt hu ut uansett. Da de fleste tar de ut ser jeg. Tok eldste også ut når hu skulle opp til 3.klasse og hu ble også tatt ut før sommerferien starta [emoji14]Da skjønner jeg godt at du velger å gjøre det på den måten. Hvilken klasse går hun i?
Bare den blir brun til slutt så får den være sexy rød nå da [emoji23][emoji23]Litt sexy rødfarge får jeg alltid [emoji23][emoji23]
Godt med pupp i varmen da [emoji5]Lille våkna ifra hvilen helt i tåke. Så da ble det å legge seg inntil å tilby pupp da... så her ligger jeg[emoji6] får godt til til bv i det minste[emoji23]
Heihei [emoji1]Hey i solsteken [emoji173]️
Det er det som er... Fleksibel arbeidstid...Når er du ferdig for dagen? Ikke godt med nakken da [emoji17]
Ah. Snart ferdig for dagen da ja [emoji5]Det er det som er... Fleksibel arbeidstid...
Jeg har full arbeidsdag i min 90% stilling ca kvart over tre. Gir meg straks
Står til?Heihei [emoji1]
Bra med meg.Står til?
Goe ettermiddagGod morgen alle sammen [emoji4]