****Mai skravletråden****

Åååå det hørtes ikke godt ut!!! :(

God bedring!!

Uff da [emoji17] Da ble det ikke en særlig natt nei. Håper du føler deg bedre nå da

Huff, det er ikke man vil ha i varmen:(

Hvordan går det med deg nå?

Går heldigvis bra nå.
Men blir litt rar i kroppen dagen etter anfallet. Jeg og lillemor har hatt oss en hvil nå. Mens vifta blåste på oss. Det var deilig[emoji18]

Hadde jeg også villet, hadde jeg vært gravid i denne varmen! Hormoner + varme må være nesten uutholdelig. Hva gjør du for å få bukt med det? Får du sove noe særlig i varmen?

Er bra han leverer i bhg da:)

Jeg er sykemeldt pga kraftig svangerskapskvalme (på 9.ende uka) og jeg må tigge ham om å stå opp med meg og barna. Så legger han seg mageflat på sofaen med en gang han kommer ned, 45 min til barna skal spise frokost i bhg.

Så smører han til slutt matpakker og kjører ungene i bhg 10 min etter frokosten i bhg har begynt.

Hormoner og varme er ikke en god kombo[emoji23][emoji23]

Håper du lar mannnen slippe unna med svak filleristing[emoji23]

Nei det gikk ganske hardt for seg. Er 3 . svangerskapet på rad han «forstår ikke alt dette» så tålmodigheten er brukt opp for lenge siden

Jeg er sykemeldt pga kraftig svangerskapskvalme (på 9.ende uka) og jeg må tigge ham om å stå opp med meg og barna. Så legger han seg mageflat på sofaen med en gang han kommer ned, 45 min til barna skal spise frokost i bhg.

Så smører han til slutt matpakker og kjører ungene i bhg 10 min etter frokosten i bhg har begynt.

Så fælt. Grusomt med kvalme. Stress kan jo dessverre trigge kvalmen ytterligere, det merket ihvertfall jeg :( Ikke rart du eksploderer! Så frustrerende!

Går heldigvis bra nå.
Men blir litt rar i kroppen dagen etter anfallet. Jeg og lillemor har hatt oss en hvil nå. Mens vifta blåste på oss. Det var deilig[emoji18]

Det trengte dere nok. Deilig:) Kan tenke meg trengs å hente seg inn etterpå, ja.

God morgen alle :-) bruker en gammel iPhone nå, siden jeg knuste samsungen min. Og så ble jeg så glad når jeg her om dagen fikk push-varsling på alt fra BV forum. Men nå funker det ikke lengre. Flere som har samme problem ?
RIP samsung [emoji17]

Har ikke pushvarsel på noe. Og slik liker jeg det [emoji13]

Her er mannen også dårlig på å passe tia og få ungene avgårde når de skal hvis det er han som må ta det, klarer aldri å ligge i senga og slappe helt av for at han tar det, det er så kjedelig! Spesielt fordi jeg vokste opp med en pappa som var helt ekstremt punktlig og flink å passe tia. Og som tok ansvar for at alle barna kom seg avgårde også, så jeg er liksom vant med at det er pappaen som skal gjøre sånt jeg....

Da skjønner jeg godt du ble irritert[emoji53]

Svangerskapskvalme er grusomt[emoji53]

Tid for lur nr 2 for lillemor. Tenker jeg skal klippe gresset når hun sover[emoji4]
Greit hva som er gjort. Skulle gått i dusjen jeg. Så gått og henta minste på sfo siden det er hennes aller siste dag der i dag [emoji111] Litt som må hjem da gitt

Jeg er sååå klar for å gå hjem

Jeg er så stiv og støl i nakken. Lite å gjøre. Litt. Men lite. Nydelig vær. Lyst hjem.

Ja; det tviler jeg ikke på :D Hva gjør du med alle tegningene?
Noen går på kjøleskapet og noen i perm. Noen går derimot i søppla, for innimellom er det tegninger hu ikke har brydd seg om litt en gang. Type 2 streker og sikkert funnet noe annet å gjøre. Så skal a tegne ferdig senere. [emoji23]

Back
Topp