27 grader gitt. Fytti
Ja, det har vert en klam natt kan man si.
Migrenen kom tuslende i 3 tiden. Dette har vert alt annet en en god natt[emoji53]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
27 grader gitt. Fytti
Migrenen kom tuslende i 3 tiden. Dette har vert alt annet en en god natt[emoji53]
God morgen alle sammen [emoji4]
Uff ja den varmen er jo veldig uvant.
Her har morgenen vært amper. Vi får skylde på svangerskap hos meg og heteslag hos mannen, men jeg har ærlig talt lyst til å både filleriste og hudflette ham når han kommer hjem fra å ha levert i bhg.
Herlig [emoji4] Håper å besøke svigermor i dag, men de asfalterer veien dit og er stengt. De bor til fjells. Så. Om den er åpen tenker jeg vi tar en tur. Ellers får vi se da [emoji38]Det hørtes ut som en god plan for dagen da
Her er det jobb til 12 og så blir det nok stranda idag også med ungene når de kommer fra skolen og bhg![]()
Deilige dager![]()
Uff da [emoji17] Da ble det ikke en særlig natt nei. Håper du føler deg bedre nå daJa, det har vert en klam natt kan man si.
Ojda [emoji317] Hørtes ikke ut som en god morgen gitt [emoji848]Uff ja den varmen er jo veldig uvant.
Her har morgenen vært amper. Vi får skylde på svangerskap hos meg og heteslag hos mannen, men jeg har ærlig talt lyst til å både filleriste og hudflette ham når han kommer hjem fra å ha levert i bhg.
Herlig [emoji4] Håper å besøke svigermor i dag, men de asfalterer veien dit og er stengt. De bor til fjells. Så. Om den er åpen tenker jeg vi tar en tur. Ellers får vi se da [emoji38]
Stranda er ett alternativ også. Er jo så varmt allerede
I like måte [emoji5][emoji5]Får håpe veien går seg tilkjekt med besøk
![]()
Ha en nydelig dag da![]()
Nei, jeg håper ikke det. Er bare 30 uker. Med tvillinger.Skal du føde nå ?[emoji4]
God morgen alle sammen [emoji4]
Nei, jeg håper ikke det. Er bare 30 uker. Med tvillinger.
God morgen allebruker en gammel iPhone nå, siden jeg knuste samsungen min. Og så ble jeg så glad når jeg her om dagen fikk push-varsling på alt fra BV forum. Men nå funker det ikke lengre. Flere som har samme problem ?
Nei, jeg håper ikke det. Er bare 30 uker. Med tvillinger.