****Mai skravletråden****

Uff ja den varmen er jo veldig uvant.

Her har morgenen vært amper. Vi får skylde på svangerskap hos meg og heteslag hos mannen, men jeg har ærlig talt lyst til å både filleriste og hudflette ham når han kommer hjem fra å ha levert i bhg.

God morgen alle sammen [emoji4]

Her har morgenen vært amper. Vi får skylde på svangerskap hos meg og heteslag hos mannen, men jeg har ærlig talt lyst til å både filleriste og hudflette ham når han kommer hjem fra å ha levert i bhg.

Huff, det hørtes ikke bra ut? :(
Hormonene gjør oss helt gal da.. :P

Det hørtes ut som en god plan for dagen da :)

Her er det jobb til 12 og så blir det nok stranda idag også med ungene når de kommer fra skolen og bhg :)
Deilige dager :)
Herlig [emoji4] Håper å besøke svigermor i dag, men de asfalterer veien dit og er stengt. De bor til fjells. Så. Om den er åpen tenker jeg vi tar en tur. Ellers får vi se da [emoji38]

Stranda er ett alternativ også. Er jo så varmt allerede

Ojda [emoji317] Hørtes ikke ut som en god morgen gitt [emoji848]

Herlig [emoji4] Håper å besøke svigermor i dag, men de asfalterer veien dit og er stengt. De bor til fjells. Så. Om den er åpen tenker jeg vi tar en tur. Ellers får vi se da [emoji38]

Stranda er ett alternativ også. Er jo så varmt allerede

Får håpe veien går seg til ;) kjekt med besøk :)

Ha en nydelig dag da :)

God morgen alle :-) bruker en gammel iPhone nå, siden jeg knuste samsungen min. Og så ble jeg så glad når jeg her om dagen fikk push-varsling på alt fra BV forum. Men nå funker det ikke lengre. Flere som har samme problem ?

Hadde jeg også villet, hadde jeg vært gravid i denne varmen! Hormoner + varme må være nesten uutholdelig. Hva gjør du for å få bukt med det? Får du sove noe særlig i varmen?

Er bra han leverer i bhg da:)

Hormoner og varme er ikke en god kombo[emoji23][emoji23]

Håper du lar mannnen slippe unna med svak filleristing[emoji23]

Back
Topp