****Mai skravletråden****

Sånn er det her også[emoji23] myldrer av folk!
Ganske naturlig

Mannen liker ikke når det et mye folk. Og liker ikke varme. Så jeg er takknemlig for at han likevel blir med..
 
De der august-babyene altså. Jeg følger (sniker på) veldig mange tråder på august nå
Premature og innlagte mødre. Det er unormalt mange synes jeg. Og blir rent bekymret og må følge tråder og se hvordan det går.

Det er jo litt tidlig. Jeg syns det er tidlig for juligruppa og ennå liksom...
 
Håper egentlig det er varmt nok i morgen til å dr på stranda, noe redusert temp på meldignene men gasnke vrmt håper jeg. I morgen skal vi jo nemlig faktisk ikke noe. Eneste dagen denne uka.

Har du fri?[emoji2]
 
Ikke på lenge i alle fall.

Vi hadde i logistikken .med ungene ikke egentlig helt tid til henne. Hun orket ikke så mye tur etterhvert så det gikk jo. Men en ny hund må ha masse tur

Skjønner. Ungene maser veldig om hund her. Men slik ting er nå. Går det bare ikke.
 
Det er det. Klarer ikke lange stundene ute i solen. Og ikke blir det kaldt nok inne heller. Så blir mye dusjing og spising av is :p
Og alle dører og vinduer står konstant åpne. Så det går jo sånn helt Ok :)

Min eldste er født i august 2008
Sommeren 2008 var veldig varm i Bergen .der vi bodde.

Jeg husker at jeg fra perm startet så satt jeg ute. I skyggen av parasollen.
Fylte et halvliters glass halvfullt mes knuste isbiter og deretter med kaldt vann (vi hadde amerikansk kjøleskap med isbiter og kaldt vann) og satte meg ut. Når vannet var drukket opp hadde isbitene smeltet og jeg måtte på do. Og sånn. Gikk nå dagene...
 
Høres ut som en perfekt dag[emoji1]
Har jobbehelg jeg...[emoji13]
Stakkars.
Vi skal først på Tusenfryd på lørdag og så har vi invitert oss selv hjem til mamma for å grille :)
 
Back
Topp