T
Turid-Laila
Guest
Såpass. Her var det en real dusj gitt. Rundt 30 minutter med en saftig sluse. Var digg.Kaller det ikke regn engang, det som kom her var bare litt yr[emoji38]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Såpass. Her var det en real dusj gitt. Rundt 30 minutter med en saftig sluse. Var digg.Kaller det ikke regn engang, det som kom her var bare litt yr[emoji38]
Vannseng faktisk. Båtsjuk da [emoji56][emoji23]Ligger her i senga og alt er så klamt og varmt. + Har lyst til å bade. = Tenker på vannsenger![]()
Tror jeg må få i meg mer væske![]()
Stavangerkameratene utedansbilletter i boks ! Så da blir det synging og dansing og stor baluba [emoji13][emoji13][emoji13][emoji13] Planen er klar !
Ned til vennepar. Hu har planen klar med å lage frozen strawberry mojitos til oss jenter og kooooose oss. Ah ! Det gledes så sykt [emoji16][emoji16]
Varmerekord her idag. 31grader[emoji33] idag holder vi oss inne
Den går litt på repeat for tiden ja. Bare aå jeg kan synge med alt jeg kan ! [emoji23][emoji23]Heldige duu![emoji1] bare så du vette!
Da mener jeg at jeg har 15 tråder
Jeg vet jeg har over 800 innlegg.
Da må jeg bsre holde meg over 30 plass
Da sitter jeg og venter på flyet.
Snart hjemme [emoji4]
Ble visdt detStortromma dette gitt [emoji1]
Var den god ? Fikk du noen misunnelige blikk?Jeg tok den. Mest fordi jeg er redd noen tar den om ikke [emoji23]
Men holder med 1 for meg gitt
Var alene hjemme.Var den god ? Fikk du noen misunnelige blikk?
Gruer meg til å legge meg. Må hvertfall være veldig trøtt for å få soveHerregud så varmt. Djises
He he neste år er det heldigvis ikke rundt tall![]()
Såpass. Her var det en real dusj gitt. Rundt 30 minutter med en saftig sluse. Var digg.
Vannseng faktisk. Båtsjuk da [emoji56][emoji23]
Hva er det og hvor ser du det?
Tenk før i tiden trengte de ikke spørre om det, bare kanalen![]()
Hadde måtte hatt bøtte ved min side jeg [emoji56][emoji23][emoji23][emoji23] Og gudene vet når kroppen hadde slutta å bølge avgårde med senga [emoji23][emoji23][emoji23] Mer Bake bake kake og klaske noe mel på magan [emoji56]Skip o hoi!
Ro ro ro din båt får være nattasang![]()
Herregud så varmt. Djises
Og da sa du ja ? Ikke sant?Var alene hjemme.
Men 7 åringen la merke til den var borte og spurte om pappaen stjal den [emoji23][emoji23]
Vi satte på vifta på soverommet. Hadde ikke klart det uten. Klistermerket mitt la seg godt inntil pappaen og jeg nyter detGruer meg til å legge meg. Må hvertfall være veldig trøtt for å få sove