Ja det nærmer seg vel da? Ikke så proff på strikking, men høres sånn ut![]()
Tror det. Jeg har ca 9 cm igjen tror jeg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det nærmer seg vel da? Ikke så proff på strikking, men høres sånn ut![]()
Tror det. Jeg har ca 9 cm igjen tror jegMen med færre masker så går det jo kjapt nok
![]()
Aner ikke gitt [emoji848] Tror jeg er rundt 30 en plass.Grattis med detog hvilken plass er du på?
Kjempemasse fine steder ja. Midt i smørøyet her [emoji23] Gøy å ha Preikestolen sånn nærme også da. For jeg kan ta turen kjapt utenom sesongen da [emoji56] Slippe unna køgåinga derDer er det så mange fine stederliker Rogaland
![]()
I denne sola, om dere har like sterk sol som oss vel og merke, er solkrem en pluss ja [emoji5]Vært ute på tur med Lillejenta. Hun sover nå. Jeg glemte solkrem. Vi snudde med en gang hun sovnet!
Så bra da [emoji847]Mer enn jeg pleier å få![]()
Må se om jeg er i nærheten av noe denne mnd .jeg endte jo litt over sist.Det er ikke jeg heller, bare siste dagen i måneden
Er det noe mønster da, eller bare å strikke på?
Haha ja. Perlestrikk er litt kjedelig gitt, men fint da [emoji7] Har lue i dobbelperlestrikk til meg selv. Var lei i slutten gitt [emoji23]Perlestrikk, så det tar jo mer tid enn å bare strikke på.
Haha ja. Perlestrikk er litt kjedelig gitt, men fint da [emoji7] Har lue i dobbelperlestrikk til meg selv. Var lei i slutten gitt [emoji23]
Men det er jo pent. Men når jeg tenkte å starte på en herregenser i det. Da så jeg svart på det gitt... [emoji849][emoji23] Ga meg med tankenHaha, det skjønner jeg godt ^^
Oj oiDa mangles en [emoji847]
Haha såpass. Ble to iser idag. Vurderte en 3.Hurra! Nyt isen ! [emoji56] Minner meg at jeg har en kroneis i frysa. Som er bare min. Nør snart spise den. Før noen tar den. Ligget der i ei uke. Og alle i hus har lyst på den. Men den er min for jeg fikk ingen av de andre 11... [emoji23][emoji23] Men jeg har det ikke så travelt tydligvis med is som de.
Fremdeles clueless jeg [emoji848][emoji23][emoji23][emoji23]
Innbiller meg det er min by. Men jeg vet ingen av dere er fra her så [emoji849][emoji56]
Du fikk 4 på rad da Bra du har sovet litt bedre da [emoji8] Aldri nok timer i døgnet når man sover godt gitt
Kose deg på venninnebesøk da [emoji169]
Jeg tok den. Mest fordi jeg er redd noen tar den om ikke [emoji23]Haha såpass. Ble to iser idag. Vurderte en 3.