Er vel en serie24 timer på legevakt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er vel en serie24 timer på legevakt?
Jøss gjør du800 innlegg siden sist jeg var her[emoji23] det hopper jeg lett over!
Hei jenter![emoji1] alt bra??
God morgenGod morgen![]()
God morgen, Ronja
Rolig morgen her. Mellomste skal til barneavdelingen kl 9 så jeg har ikke noe stress
God morgen![]()
What? [emoji23]
Hadde jeg også gjort gitt
Snart fylle 7 åringen halvveis til skolen hvertfall. Siden eldste er på leir ville hu ikke gå alene så. Så gå å kjøpe billetter til utedansen om 2 uker her [emoji16]
Gradene viser 25 allerede [emoji13]
Ok her får de ikke lov til detJa. Lærern har tlfene da, de får tlfen etter middagen er spist og rengjort. For 15 minutter. Bare for å ringe foreldre. Så levere de inn igjen da [emoji4]
Jøss gjør du![]()
Nei det er sjeldenIkke ofte det skjer![emoji85][emoji33]
God morgen alle sammen I
Seinvakt i dag også![]()
Gaah kjøpte feil bassengpumpe!
Jepp, her vardet gøy i går kveld800 innlegg siden sist jeg var her[emoji23] det hopper jeg lett over!
Hei jenter![emoji1] alt bra??
Det er ikke jeg heller, bare siste dagen i månedenHahaha slik gjør jeg også typisk. Men jeg er ikke så ille at jeg MÅ ha rundt tall [emoji56][emoji39]
Det tror jeg på. Tror jeg har sett deg gjøre det en annen gang også faktisk. Og da også sleit duRiver i hele kroppen av å gjøre det[emoji23]
Absolutt ! Tror dette var den ene dagen med regn [emoji23] Eller i går i rundt 30 minutter daEn god varm dag i dag også[emoji1]
Tidenes beste mai![emoji173]️
Valgfritt. Men de må signere papirer at det er kun det de får lov til. Ikke spille, surfe og slikt. Reglene skal følges. Hu ringte hvertfall i går og jeg er glad de får lov. Tror hu hadde slitt om ikke. Hu kan bli litt usikker til tider. Så sikkert godt å få prate med oss og fortelle hva de gjør og slikt. Kosa seg hvertfall [emoji5]Ok her får de ikke lov til det
Får vel bytte den gjør du ikke? [emoji37] men kjedelig da jaGaah kjøpte feil bassengpumpe!